Wpis z mikrobloga

@1057ba03e4: nVidia ma słabe wsparcie dla DX12 tyle że gier korzystających w pełni z dobrodziejstw nowych bibliotek jest na palcach jednej ręki, a przyszłość nie rysuje się różowo w tej kwestii.
Ciężko tutaj mówić o przepłacaniu gdy karty z tego segmentu nie zapewniają stabilnych 60 klatek na ultra dla gier które już wyszły, a co mówić o nachodzących premierach.

W rekomendowanych cenach RX 480 jest bardziej opłacalny, lecz teoria mija się
@Unbeliev jak słabe wsparcie dla dx12? ( ͡° ͜ʖ ͡°) To że AMD miało #!$%@? sterowniki i dx11 leżało i kwiczało mimo, że na papierze specyfikacja niektórych kart była lepsza to inna sprawa i teraz notuje znaczący wzrost między dx12 a dx11. Nvidia miała dobre sterowniki i dalej ma. Jakoś w RotTR na dx12 nie widać przewagi AMD
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: Pascal nie ma implementacji DX12 zbliżonej do poziomu kart AMD
Problem DX11 u AMD to nie kwestia sterowników a architektury GCN
Maxwell zacznie(jak nie zaczyna) dostawać po dupie od Pascalla, optymalizacja i pisanie sterowników idzie pod nową architekturę.
A na RotTR nie widać w ogóle efektów implementacji DX12, bo na nowych bibliotekach wydajność nawet nie rośnie a spada, więc przykład jest jak najbardziej nieadekwatny
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: AotSa nie śledzę, w Tomb Raider karty zaliczają niewielki spadek zamiast wzrostu co mówi za tym, że API działa tyle że działa, nic nie wnosi.
W Hitmanie karty AMD zyskują co potwierdza prawidłową implementację.

Przed nami 4 ważniejsze premiery(GoW4, BF1, WD2 i Civ6), zobaczymy jak tam będzie to rozwiązane.
AMD ma parcie, aby gry z DX12/Vulkan wychodziły jak najwcześniej. W tym tempie to tak słabo idzie, że Volta pojawi się