Wpis z mikrobloga

Torment Tides of Numenara ukaże się również na konsole. http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/torment-tides-of-numenera-announced-for-ps4-and-xbox-one-gets-new-trailer.110221/

Przypominam, że za wydanie pudełkowe odpowiedzialny jest nasz Techland. Zresztą trailer, który skroili jest świetny i już widać owoce tej współpracy.
http://www.eurogamer.pl/articles/2016-08-04-torment-tides-of-numenera-takze-na-ps4-i-xbox-one-nowy-trailer

#gry #rpg #crpg #pcmasterrace #konsole
Bethesda_sucks - Torment Tides of Numenara ukaże się również na konsole. http://www.r...
  • 12
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Nie wiem co o tym sądzić.

Z jednej strony dobrze dla nich bo zawsze to większa sprzedaż, ale jeśli ucierpi na tym np. interfejs, który będzie musiał zostać przystosowany do padów to się #!$%@?ę.
  • Odpowiedz
@Wiedmolol: Nie bardzo wiem jak oni to zrobili z Wasteland 2 na PC, ale z tego co słyszałem jak wydawali tą grę na PS4 to interfejsy różniły się między sobą :) Słyszałem opinię, że interfejs na PS4 był całkiem spoko, natomiast nie wiem jak to się miało do PC. Ogólnie jednak się zgodzę, że gracze PCtowi mają wciskane interfejsy bardziej przystosowane do pada. Jako console peasant mogę się cieszyć z tego
  • Odpowiedz
@Wiedmolol: No mnie to też niepokoi, ale do interfejsu, nawet niezbyt wygodnego idzie się przyzwyczaić, a gra póki co zapowiada się znakomicie, chyba że pokazali w becie wszystko co najlepsze, a dalej jest tylko gorzej. W każdym razie można się było tego spodziewać, szczególnie że opóźniono premierę, a Wasteland 2 sprzedał się całkiem dobrze na konsolach. Ten rynek jest zbyt duży żeby z niego rezygnować i na wydania wyłącznie dla pecetów
  • Odpowiedz
@Kikuchiyo: Niedawno przechodziłem Wasteland DC (poprzednio zwykłą wersję) i oceniam tę grę całkiem wysoko. Takie mocne 7/10, może i 8/10. Ma całkiem niezły klimat (szczególnie podczas podróżowania po świecie wasteland, radyjko stwarza świetną atmosferę), co najmniej przyzwoite questy (momentami bardzo), parę naprawdę interesujących lokacji (w tym ukryte), niezły system tworzenia i levelowania postaci (w DC dodano perki) i genialną moim zdaniem muzykę (Morgan ponownie się spisał), która pasuje do sytuacji -
Bethesda_sucks - @Kikuchiyo: Niedawno przechodziłem Wasteland DC (poprzednio zwykłą w...
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Wow. Dzięki za tak obszerną odpowiedź. Bardzo doceniam :) Kurcze chyba mnie przekonałeś. Pierwsze Fallouty były mocno inspirowane oryginalnym Wasteland, ale widać, że Wasteland 2 przejęło pałeczkę (patrząc na ostatniego Fallouta ^^)
  • Odpowiedz
@Kikuchiyo: Jak będziesz tworzył postać to olej szczęście i charyzmę, najważniejsze są szybkość i "awareness" (świadomość?), bo wpływają na "Combat Initiative", która jest najważniejszą statystyką tak naprawdę. Trzeba dojechać do ok. 15 CI żeby grać komfortowo, inaczej walka staje się trudniejsza. No i najlepsze bronie to Assault Rifles i snajperka, ale w submachine guns też warto zainwestować. Blunt weapons też są świetne i nie traci się amunicji, ale od tego są
  • Odpowiedz
Niedawno przechodziłem Wasteland DC (poprzednio zwykłą wersję) i oceniam tę grę całkiem wysoko.


@Bethesda_sucks: Grałem przed DC i nie mogę się zmusić do powrotu. Żaden z dialogów nie zapadł mi w pamięć. Wszystko było nijakie. Gra nie jest zła, ale nic nie zachęca do grania (może post-apokaliptyczny setting, ale trzeba byłoby go wykorzystać)
  • Odpowiedz