Wpis z mikrobloga

#wyzwaniepython Zadanie 2.2

W tej edycji nie ma podziału na wersję łatwą i trudną, wszyscy rozwiązujemy jedno zadanie.

Specyfikacja

Do napisania jest znana pewnie wszystkim gra ["Kółko i krzyżyk"](https://pl.wikipedia.org/wiki/Kółko_i_krzyżyk), w wersji dla dwóch graczy, grających na jednym komputerze. Dodatkowym, utrudniającym implementację, wymaganiem jest wykorzystanie biblioteki 0MQ i komunikacja przez serwer, w dwóch oknach konsoli.

Użyteczne przykłady można znaleźć w Sieci, np. tutaj

Czas na wykonanie

7 dni, do poniedziałku, 29.08.2016 (ok. 22:00)

Tak jak poprzednio, prosimy o niepublikowanie wcześniej rozwiązań, ale zachęcamy do pytania o pomoc w tagu #wyzwaniepythonpomoc (jeśli coś jest dla Was niejasne w treści zadania, pytajcie i o to).

Linki:

Spam lista
pyzmq
Powodzenia!
  • 16
@wyzwaniepython: Panki, a może by tak zrobić szkielet projekt z ping pong na start, żeby użytkownicy początkujący mogli zacząć bez potrzeby zestawienia komunikacji samodzielnie? Obawiam się, że to może być zbyt duży ciężar dla wielu.
@tptak: no tylko problem jest taki, że generalnie o to chodzi w tym zadaniu - sama logika co się ma dziać (tic tac toe) jest przecież bardzo prosta i opisana w internecie na wszystkie możliwe sposoby :)
@GlenPL: ale to dla tych całkiem zielonych. Tych którzy mieliby problemy z komunikacją między procesami, bo tego nie rozumieją. Mając takie coś można dodać kolejny krok - gracza komputer.
@tptak: w tej serii będzie jeszcze jedno zadanie (2.3), więc jak masz jakieś pomysły - wszystko jest jeszcze możliwe ( )

to powiedziawszy, zdaje się (*potrzebne źródło), że zadanie trzecie to tylko 5 dni na wykonanie, wiec to też trzeba wziąć pod uwagę

* @oskar_15 potwierdź proszę czy się nie mylę :)