Wpis z mikrobloga

Dobra #hackintosh prawie gotowy. W weekend tylko go dopieszczę i zainstaluję co trzeba.

Specyfikacja:
cpu: i5 6600k
mobo: Asrock z170 Gaming K4
grafika: MSI GTX 1060 Gaming X
ram: 16GB
dysk: Samsung Evo 850 250GB, dołożę partycję 500GB ze zwykłego HDD

Plany:
dołożenie donga Wifi, Bluetooth aby działała klawiatura apple i mysz.

Na razie lecę na zintegrowanej HD530 do czasu wydania przez nvidię sterowników pod 10xx.

Jak wszystko będzie działać jak trzeba to #macbook poleci w odstawkę i będzie tylko na wyjścia do starbucks na kawę.

#macos #osx #apple
  • 20
@cruc: Tzn? Nvidia też działa lecz aktualnie do tych z serii 10xx (1060/1070/1080) nie ma sterowników i można odpalić lecz nie będzie akceleracji. Starsze jak np. 960/980 mają sterowniki wydane przez nvidie i normalnie można zainstalować i działać na niej. Intel jest używany np. w Macbookach więc sterowniki są dostępne w systemie.
@pitu120: nie znam się na macach dla tego pytam bo chyba macbooki sprzedawane są tylko z grafika intela a droższe z dodatkowym radeonem, wesje z kartami nvidia też są?
@cruc: Kiedyś na pewno mieli, nie wiem czy teraz tylko AMD im nie dostarcza. Co do sterowników do GeForce to Nvidia sama wydaje i można pobrać z ich strony.
@goodidea: Korzystałem z opisów zawartych na tonymacx86.com
Można tak określić, że jest to taka piracka wersja, chociaż jest to legalne. :)

Z jednym sprzętem jest większy kłopot z innym mniejszy przy instalacji. Najlepiej wpisuj w google: model płyty głównej + hackintosh, tak samo model karty graficznej + hackintosh. Znajdzie Ci na pewno wiele stron z info.
@pitu120: z tym legalne to bym polemizował, gdzieś czytałem, że OS X jest darmowy ale licencja zezwala na instalowanie tylko na urządzeniach Apple. Tak czy owak super pomysł i gratuluję fajnego sprzętu
@simargl_:

z tym legalne to bym polemizował, gdzieś czytałem, że OS X jest darmowy ale licencja zezwala na instalowanie tylko na urządzeniach Apple.