Wpis z mikrobloga

@minimalll: Nie wiem jakie wersje silnikowe Cie interesuja, ale usredniajac BMW jest najdrozsze w serwisie i czesciach, A6 w srodku a Merc na koncu. Jest wrecz smiesznie tani w porownaniu do tego co oferuje
@mesrs123:

http://www.forumsamochodowe.pl/audi-a6-3-0tdi-bmw-530d-merc-e320cdi-volvo-s80-2-4-d5-vt95562.htm

I moj ulubiony pseudo specjalista Dzida co w zyciu takich aut nie mial.

Zreszta zaraz go ktorys wypunkowal.

Jak czytam takie kwiatki

W BMW byłem przekonany, że są one ok, a tu okazuje się, że po 200tys. są problematyczne, szczególnie, że producent nie zalecał wymian oleju, które kosztują 2000zł, co się kończyło remontem. Nawet jest temat na forum BMW, dlaczego e60 z automatami są tańsze niż manualami.


To rece
@mesrs123 ale interwaly zmian są też różne. Do tego 3 litrowe merce miały w większości airmatic. Układ wtryskowy w mercu jest praktycznie nieśmiertelny. A przez to tani. Nieścisłości jest tyle że niewiadomo gdzie zacząć