Wpis z mikrobloga

Sferis i zamawianie pre-order'ów... 26.09, czekasz jest 27.09 - status "Nowe" 28.09 - "Nowe" - wieczorem wrzucają promocje za 99 zł, wszyscy się rzucają, a twoje według mnie zamówienie, które powinno być pierwsze w kolejce jest w dupie i ma dalej status "Nowe". Piszesz na FB do Sferis, a oni że mają bardzo dużo zamówień i mogą nie zdążyć na jutro, myślisz sobie jeden dzień i tak jak przyjdzie w piątek to luz na weekend pograć będzie można, przychodzi 29.09 czwartek, status "Nowe", mija 13:30 status "W realizacji", no to banan na ryju, mija 18, dalej "W realizacji", piszę na FB i co? Odpowiedź, możemy nie zdążyć i gry przyjdą dopiero w poniedziałek, myślę sobie może się przyfarci i jeszcze wyślą przed 20:30, mija 20, zmienia się status na "Zrealizowane", myślę sobie "nom, jutro przyjdzie", piszę do Sferis'a a w odpowiedzi dowiaduje się, że paczki wyszły o 20:30, a moje zamówienie przyjdzie w poniedziałek ponieważ ten status oznacza dopiero przyjęcie zamówienie przez pracownika i jego szykowanie. #!$%@? jestem na maksa, teraz moje pytanie bo szczerze odechciało mi się tej gry. Anulować to i jak myślicie kiedy oddadzą pieniądze jak płaciłem PayU?

#fifa17
  • 5
@splndid: No jutro z rana dzwonie, prosze o anulowanie i zwrot pieniędzy, za te pieniądze przejdę się i kupie sobie jakieś spodnie, #!$%@? kebsa i będę zadowolony. Tak mi się odechciało tej gry, mam wrażenie że to znak.
@arek-niziolek Nie powinienem otrzymać jakiegoś listu przewozowego? Btw. sam pracownik sferis z facebook'a napisał :

Niestety, dopiero przeszło przez naszego pracownika. Gdy zostanie wysłane status zmieni się na wysłane