Wpis z mikrobloga

A wy co dalej swoje 1.9 TDI? Nawet mi was nie żal...
A na poważnie to za chwilę w tym poście nieco fotek o tym co robimy na statku gdy już nie pracujemy.
Dla ludzi, którzy nie śledzą wątku #jadedoroboty dodam, że pływam na statkach (obecne fotki z kontenerowca) z trasy Singapur-Arabia-Dubaj-Malezja-Singapur-Hong Kong.
Kolejne fotki w komentarzach łącznie z trasą zaznaczoną na czerwono na mapie.
Jendrazzz - A wy co dalej swoje 1.9 TDI? Nawet mi was nie żal...
A na poważnie to za...

źródło: comment_PekN6FUFx7g0Lv0MLjTCuA6AAA4SD4V2.jpg

Pobierz
  • 31
Jak mieliśmy ochotę trochę aktywniej spędzić czas to pływaliśmy w niewielkim basenie (do którego woda była codziennie pobierana z morza w temp. ok 27 stopni i mega słona dzięki czemu można było nie ruszając się po prostu poleżeć bez ruchu na wodzie ), spędzaliśmy czas na saunie, kopaliśmy i boksowaliśmy w fantom, obijaliśmy worki bokserskie i przerzucaliśmy żelastwo w siłowni...
Jendrazzz - Jak mieliśmy ochotę trochę aktywniej spędzić czas to pływaliśmy w niewiel...

źródło: comment_nTyCWaDwNO1OHC2AiMZGOlywwwZeMq3B.jpg

Pobierz
@SZajac: Jeśli interesują Ciebie dane techniczne to bardzo proszę
Technical Data
Length over all: 335.0 m
Breadth: 42.8 m
Draught Scantling: 14.5 m
Deadweight: 100,800 tdw
Speed: 25.3 kn
Main Engine: MAN B&W 12K98 MC, 68,640 kW
Fuel Oil Consumption: 271 ts/Day
Minimum main engine load: 10 %
Container Capacity:
on Deck: 4,698 TEU
in Hold: 3,835 TEU
total: 8,533 TEU
Capacity 14t/TEU homogenious: 6,162 TEU
Reefer Capacity: 700
@przepelnieniebuforu: Nie mimo, że mieliśmy 2gi stopień zagrożenia (nawet słyszeliśmy na radiu, że jest jakiś statek "rybacki" na horyzoncie płynący z prędkością 31 węzłów, który śmierdzi piractwem ok 60 mil od nas w okolicach Omanu). Płynęliśmy na sporym kontenerowcu 335 metrów(rzadsze przypadki abordażu tak dużej łajby) i niedaleko widzieliśmy wojskowy okręt więc było ok.