Wpis z mikrobloga

@Envelo: No tym sucharem to swoją firmę praktycznie oczerniacie. Ostatnio też dostałem paczkę bez tego, co zamówiłem. Była odpieczętowana na poczcie a zawartość najwidoczniej komuś się spodobała.
  • Odpowiedz
@Envelo: z paczką envelo zawsze stoję w kolejce. Ostatnio zdenerwowany zapytałem panią, czy następnym razem mogę to tu zostawić bez kolejki i pójść sobie do domu, to odpowiedziała, że lepiej czekać bo czasem coś się im sypie i nie przyjmuje paczki. Z moimi paczkami zawsze było wszystko ok. Jak żyć?
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Nie wiemy. Instrukcje dla pracowników wydają się być jasne - jeżeli klientowi nie zależy na papierowym potwierdzeniu nadania, paczkę powinno się przyjąć i wbić do systemu w wolnej chwili.

W przypadku problemów technicznych nie powinno nigdy dojść do sytuacji, w której pracownik PP odda paczkę i powie, że jej nie przyjmie... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
i nie przyjmuje paczki.


@Envelo: tu chodziło, że system nie przyjmuje paczki i trzeba interweniować. Jak będę wysyłął paczki bardziej regularnie to przekonam ja do moich racji ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz