Aktywne Wpisy
karo-inka +4
Hej, nie wiem od czego mam zacząć, chyba zacznę od tego że straciłam pracę w lipcu2022, oczywiście rozumiem że mój facet był z tego powodu zadowolony jednak to nie była do końca moja wina(firma splajtowała) szukałam pracy przez 8 kolejnych miesięcy, od 4 miesięcy zaczęłam pracę oczywiście mniej płatną ale nadal szukam nie zaniechałam poszukiwań, jednak to nie jest takie proste w tych "czasach" ????
Największy problem polega na tym że mój
Największy problem polega na tym że mój
Bananek2 +44
Przekonanie, że sexworkerki kończą w tragiczny sposób samotne, poniżane i wykluczone społecznie to cope taki sam jak wiara w ścianę po 30. Wiele prostytutek ma odwrotny problem, że klienci się w nich #!$%@?ą i proszą je by dla nich z tym skończyły i z nimi zamieszkały xD
A nawet te które nie chcą z tym skończyć i tak mają wielu adoratorów, którzy akceptują to co robią i chcą z nimi się żenić
A nawet te które nie chcą z tym skończyć i tak mają wielu adoratorów, którzy akceptują to co robią i chcą z nimi się żenić
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Pomocy motomirki! Dziś pierwszy raz podjąłem się regulacji luzów zaworowych w mojej hondzie cbr 125. I wszystko było by dobrze gdyby nie to że gdy wszystko poskładałem przy przetaczaniu motocykla pojawił się dziwny dźwięk, słychać na filmie na początku i od 23sec. https://www.youtube.com/watch?v=kOGBcHNVMk0 . Dodam że gdy ustawiałem tłok w " top dead centre" robiłem to za pomocą tylnego koła na drugim biegu bo za cholerę nie mogłem odkręcić tej zaślepki przez która potem można kręcić wałem. W dodatku nie mogłem też zgrać tego znacznika na kole magnesowym (??) z tą zębatką przy zaworach, gdy linia na zębatce była równolegle do głowicy to znacznik na kole magnesowym był przesunięty o 1 może 2 stopnie w lewo ( przy takim ustawieniu regulowałem luzy) . Po regulacji silnik pracuje ładniej więc tego chyba nie zjeb@łem.... prosił bym o wskazówki co mogłem zepsuć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- 1-2 stopnie to nie problem, luz na zębatce jest delikatny, przynajmniej u mnie
- w którą stronę kołem kręciłeś??? bo wał ma być przeciwnie do wskazówek zegara, jak zgodnie to mógł ci łańcuch rozrządu przeskoczyć
obczaj tu http://cbf125.riderblog.pl/Luzy_zaworowe_w_CBF125,b4522.html
a zaślepki to tylko i wyłącznie nasadki imbusowe, jak nie idzie to popsikać WD40 albo innym penetratorem i dopiero, jak dalej nie idzie to
jesteś pewien że dobrze wyregulowałeś te zawory? na zimnym silniku (najlepiej po nocce stania) i sprawdziłeś luzy po pełnym obrocie po regulacjach?
Obejrzałem, posłuchałem.
Nie mam pojęcia.
Gx
a jak kręcisz silnikiem za pomocą klucza, to nic nie słychać ? nie czuć czy coś przeskakuje czy coś ?