Wpis z mikrobloga

Obsługa klienta w Polsce to jakiś żart XD. Piszę maila z dopytaniem o produkt do EURO RTV AGD z pytaniem czy mają na stanie i czy ładowarka będzie pasowała do akumulatora z linku, to odpisują mi, że nie mogą wchodzić na linki prowadzące do innych sklepów ( ͡° ͜ʖ ͡°). OK. Przeszukałem cały ich sklep i znalazłem identyczny akumulator, wysyłam link bezpośrednio do produktu w ich sklepie a ten nadal twierdzi, że nie może wejść na link bo prowadzi do innego sklepu XDDDDDD i tak #!$%@? mailuj 3 dni, żeby się dowiedzieć czy ichniejsza ładowarka naładuje mi #!$%@?ą baterie XD
#januszebiznesu #obslugaklienta #pracbaza
  • 6
  • Odpowiedz
EURO RTV AGD


@kazzr: Kumpela kupowala tam ostatnio laptop (nie pytajcie dlaczego) i ze mna sie troche konsultowala, ktory wybrac. Kazalem jej zapytac kogos czy w jakims lapku da sie dolozyc kosc ramu i czy to nie psuje gwarancji. Dostala odpowiedz, ze oni nie wiedza, oni nie beda rozkrecac.
  • Odpowiedz
@M4ks: @EnderWiggin: @FuLame: odpisałem z numerami katalogowymi dwóch produktów i dostałem odpowiedź

uprzejmie informuję, iż do porównania potrzebne są 2 produkty. Pierwszy, to akumulator dostępny w naszym sklepie, natomiast nie mam informacji na temat drugiego produktu.


Czy ta lasia naprawdę robi sobie #!$%@? żarty? ( )
  • Odpowiedz