Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałabym żeby mnie ktoś pokochał ale tak się nie stanie bo jestem chora, mam problemy hormonalne i jestem gruba. Staram się schudnąć ale idzie mi to ciężko, mając problemy z tarczycą i insuliną czuję się jakbym jechała na przerzutce numer jeden pod górkę.
Dużo wysiłku, mało efektu.
Czuję, że musze mieć ten rozmiar 36 żeby mnie ktoś pokochał. Albo w ogóle brał pod uwagę jako potencjalną partnerkę.
Nie jestem głupia, studiuję jeden z cięższych kierunków studiów, można ze mną pogadać na wiele tematów. Co z tego jak widzę codziennie na miescie wzrok facetów patrzących na mnie a wzrok facetów patrzących na te wszystkie modelkowate laski. Niby liczy się inteligencja i charakter. Taa...
Twarzy tez nie mam jakiejś szkaradnej tylko właśnie figura. Jestem święcie przekonana, że nieważne jak głupia i jak brzydka będzie dziewczyna, z dobrą figurą jest w stanie znaleźć sobie faceta bez problemu.
Kiedyś zanim zachorowałam byłam w kilku związkach, nie jestem zdesperowana, nie potrzebuję "przekonać się jak to jest z facetem". Ale życie samej nie jest fajne, po prostu. Brakuje mi kogoś bliskiego.
Fakt jest tez taki, ze zamknęłam się na społeczeństwo trochę. Uczelnia, dom, to tyle. No bo bądźmy realistami, nawet jakbym sie z kimś umówiła to boje sie ze na wstępie by mnie wyśmiał, albo udawałby ze wszystko jest super a potem nie odezwałby sie juz do mnie nigdy po spotkaniu.
Boje sie odrzucenia dlatego nawet z nikim się nie umawiam. Wiem, głupie. Ale sami pomyślcie, nie chcielibyście mieć grubej dziewczyny, nawet jesli nadwaga nie jest winą jej a choroby i nawet jesli próbuje cos z tym zrobić.
Każdy chce być kochany i akceptowany ale mi to chyba nie będzie dane.
Nie wiem po co to piszę w sumie.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 27