Wpis z mikrobloga

1. Chciej odpocząć od dotychczasowego projektu.
2. Wymyśl sobie mały side-project, platformówkę one tap w #pixelart.
3. Zrób w kilka dni prosty prototyp.
4,75. Wygląda spoko (gif rel poniżej)
5. Zobacz że w appstore właśnie została wydana praktycznie identyczna gra, nawet w podobnej stylistyce.
KLIK
6. Dostała feature w appstore
8. Smutnij motzno, znów wszyscy powiedzą, że robisz klona ( ͡° ʖ̯ ͡°)
??????????
BRAK PROFITU


--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 56 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - 1. Chciej odpocząć od dotychczasowego projektu.
2. Wymyśl sobie...
  • 27
@TadeuszSynZygmunta:

5555. Zobacz że w appstore właśnie została wydana praktycznie identyczna gra, nawet w podobnej stylistyce

Może dlatego, że #!$%@? kolejnego pikselowego sidescrollowanego gówna, które w myślach kolejnego domorosłego deva jest "czymś innym" rozwinęło się do tego stopnia, że za kilka miesięcy będą specjalne programy, które same będą tłukły takie gry, a "deweloper" będzie tylko zmieniał kolorki?
@TadeuszSynZygmunta: Nie robię, bo się tym nie interesuję, a pixelartem to można nazwać metal sluga, czy gry do niego podobne. To co jest teraz, można raczej nazwać "Nie umiem nic narysować/stworzyć w 3d, więc natłukę kanciaste, przerośnięte piksele i będę mówił że to takie retro i takie inne."
Co z tego, że "milijun" domorosłych devów również naklepie takie same sidescrolle, "moja gra jest najmojsza i inna niż wszystkie" - jak z
@tellet: Typowe #!$%@? na temat pixelartu, każdy ma swój gust, mi się wiele pixelartowych gierek bardzo podoba, które jednocześnie z tym oryginalnym pixelartem sprzed lat żadnego związku nie mają. Nie mam też bólu dupy że wielu devów traktuje pixelart tak jak mówisz:

"Nie umiem nic narysować/stworzyć w 3d, więc natłukę kanciaste, przerośnięte piksele i będę mówił że to takie retro i takie inne."

bo takie gry weryfikuje rynek, jedne się wybijają