Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Pytanie do #mikrokoksy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Trener każe mi "przymasować" (50 kg&160 cm wzrostu, kobieta - mimo, że ćwiczę od 9 miesięcy to progres z siłą niezbyt urósł, 50 kg na martwym&30kg na przysiadach, a ręce to już w ogóle słabe( ͡° ʖ̯ ͡°) Ale faktem jest, że ciągle jestem na minusie z kaloriami te 300-500), czyli dodać 100-200 kcal do zapotrzebowania. No i mam pewien problem z obliczeniem owego zapotrzebowania, korzystam z rozpiski na kfd na TDEE i wychodzi mi 2400 kcal przy parametrach niskich bądź średnich (jak jest np 7-9 kcal na minutę to liczę 8), ale obawiam się, że to trochę za dużo. Swoją intensywność treningów opisałabym idealnie używając opisu na iifym - "Always break a sweat & have an elevated heart rate. I cannot hold a conversation.". Treningi zajmują mi średnio 70 minut nogi, 1,5 h plecy i 45 minut ręce. Do tego 20 minut cardio, trenuję 3x w tygodniu. Czy 2500 na masę dla kobiety 50 kg&160cm⪫ 19 to nie trochę za dużo? Nie chcę jakoś dużo przytyć w ogólnym rozrachunku (tak, wiem że na pewno będzie trochę ##!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)), ale jednak chcę zwiększyć tę masę mięśniową&siłę, a potem redukcja. Dziękuję za wszystkie wskazówki ʕʔ

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania:

1. jesz
2. liczysz ile jesz
3. wchodzisz na wagę, patrzysz w lustro, mierzysz obwody
4. nie tyjesz - jesz więcej
5. liczysz ile jesz
6. wchodzisz na wagę, patrzysz w lustro, mierzysz obwody
7. ...

nikt nie jest wróżką, każdy organizm jest inny. . Nauczcie się obserwować swoje ciało, bo jak wam zamkną mirko to się zabijecie, elo