Wpis z mikrobloga

@Dirge91: Wiesz, są też tańsze, ale ten przedział co podałem to przebiegi odpowiednio od 120 tys za 98 rok przez 290 tys za 2002 aż do perełek które w 1.4 zadbane jak cholera mają po 160 tys.
W tych kategoriach mieszczą się też te co przy odpaleniu włączają alarm w samochodach z sąsiedniego miasta dzięki januszom tjuningu i wydechom z puszek po farbie
@KornixPL:

1. Jaki silnik wybrać?


1.6, 2.0 lub jeśli możesz sobie pozwolić na trochę większe koszty to 1.8t. Pod ŻADNYM pozorem nie bierz 1.6 FSI.

2. Skrzynia manual czy automat?


Wedle uznania, 1.6 na automacie trochę zamula. Automat to jednak znaczna różnica w komforcie (in plus).

3. Czy automatyczna skrzyna jest awaryjna?


Warunek podstawowy przy poszukiwaniu automatu to pytanie do sprzedającego czy, a jeśli tak to kiedy wymieniał w niej olej.
@KornixPL: sprawdź czy nie zżera go rdza oraz czy silnik jest w miarę zdrowy (zrób test do uszczelki pod głowicą), najlepiej weź na kanał i sprawdź czy nie był bardzo bity. Pamiętaj że to będzie piętnasto-dwudziestoletni samochód, jeśli nie był picowany na sprzedaż to drobne ryski na lakierze są jak najbardziej możliwe, choćby od myjni automatycznych. Co do skrzyni to nie liczyłbym że znajdziesz zadbany egzemplarz z automatem, nawet jeśli znajdziesz