Wpis z mikrobloga

Mirki, mam firme w Polsce i ja właśnie zamykam bo c%#j mnie strzela jak widzę co sie wyprawia. Zakładam spółkę w innym kraju w którym przepisy nie traktują mnie jak złodzieja. W swoim życiu zapłaciłem już więcej niż niektórzy zapłacą przez całe swoje życie. Szczególnie jak widzę 500+ i to że ludzie rezygnują z pracy na rzecz świadczeń. No ja pieprze. Albo jak ktoś idzie na 10 kierunków bo mu fajnie jak rodzice go utrzymują... Mam to gdzieś, płaciłem ZUS i gówno z tego będzie, wole nie płacić nic. Tak, jestem programistą, zrobiłem biznes gdzie za siedzenie na dupie wyciągam kilka krajowych średnich i rozwijam kolejny. Pracuje po 12h dziennie i mam dosyć żerowania na mnie przez ludzi którzy nic nie robią. Umiesz liczyć? Licz na siebie. Mi nikt nic nie dał. Zapieprzałem żeby być gdzie jestem. Dlatego pozdrawiam wszystkich którzy nadal wierzą w jakąkolwiek emeryturę. Jako załącznik wrzucam pokaz tego że jestem dumny z tego kim jestem i z naszej historii. Nie znaczy to że muszę się składać na wszystkich. No, a właśnie siedzę sobie w Cape Town, popijam wino i świętuję, że zależny jestem tylko od siebie.
Pobierz
źródło: comment_0OVOIRg4KpBb6kJfNUcO1wBq7018OmRp.jpg
  • 19
@rozjebunda: jak mówiłem: historię mamy piękną i jestem dumny z tego kim jestem. Dużo przeszliśmy i sie nie dalismy i to jest wlasnie ten symbol. Mozesz probowac ale mnie nie zniszczysz.
@bartg: Jakieś szczegóły? Nie wiem jak to jest spółkami, ale małe firmy mogą zatrudniać programistów na DG, płacić ZUS od pensji minimalnej i 19% liniowego podatku dochodowego. To jest całkiem niskie opodatkowanie porównując do innych krajów nie będących rajami podatkowymi.
@szary_obcy: wyslalem priv :) Raje sa do dupy, mialem oferte wysp marshalla ale to jest jak z Kajmanami. Wszystko cacy dopoki papiery nie wyciekna (i sprawa Messiego)