Wpis z mikrobloga

@HaleHortler: Jeśli LPG to tylko z porządną instalacją. Miałem kilka samochodów z lpg i zawsze były jakieś problemy, aż w ostatnim sam montowałem lpg (tzn. sam zleciłem) i wybrałem jakąś sensowną sekwencję i sprawdzony zakład i nie było problemów. Przeszkadzało mi, że nie można wjechać na parkingi podziemne i mały zasięg. I problemy z tankowaniem za granicą. Od 2 aut jeżdżę jednak dieselami i chyba nie wróciłbym do lpg.
@HaleHortler: Stanąłem przed tym samym problemem w tym miesiącu, ostatecznie lpg stoi w garażu, bo wole 120konne komfortowe duże auto w dieslu niż kompakta z 75KM i tragicznym audio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Diesel to potencjalne problemy z DPF, tankowanie Adblue czy Turbinami (chociaż i w benzynach są turbiny), po prostu benzyna zawsze w utrzymaniu będzie tańsza.

@Golomp: Adblue nie ma, a DPF raczej bym wyciął.

Na miasto i krótkie trasy LPG. Samochód do pracy to Diesel, żeby nie musieć codziennie tankować.

@poczekaj: To byłby mój samochód na co dzień. Jeździłbym do pracy, na zakupy na przejażdżki te dłuższe i krótsze.
@HaleHortler: 5 zł na 100 km, co na 10 tys km daje różnicę 500 zł. Czy wydasz 500 zł na przegląd i benzynę? Według mnie nie, ale zależy też jakie trasy robisz. Ja robię często dłuższe trasy 100-600 km i benzyna prawie w ogóle nie spada - na 10 tys km to może wydam ze 150 zł na benzynę.

Osobiście nie zgadzam się, że na trasy TYLKO diesel. Analogicznie - na