Aktywne Wpisy
cordianss +206
Jestem młodym programistą i widzę, że lekarze zarabiają po 300zł/15min.
Warto dorobić sobie studia z medycyny weekendowo?
Nie mówię, że celuje w chirurgię, bardziej w jakieś pulmonologie / pediatrię cos w ten desen
Pytam poważnie
#pracbaza #studbaza #programista15k #pdk #heheszki
Warto dorobić sobie studia z medycyny weekendowo?
Nie mówię, że celuje w chirurgię, bardziej w jakieś pulmonologie / pediatrię cos w ten desen
Pytam poważnie
#pracbaza #studbaza #programista15k #pdk #heheszki
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mam pytanie odnośnie Maya, chodzi mi o renderowanie. Zaczynam dopiero przygodę również z Substance Painterem i trochę testuję, ale mam problem, chodzi o to jak wygląda to na renderze. Problem jak na obrazku ponizej: w trybie w którym jest podgląd tekstury wygląda to OK, ale przy renderowaniu używając Arnold wychodzi takie coś. Próbowałem różnych ustawień światła ale ciągle wygląda beznadziejnie. Czy trzeba coś konkretnego usatwić? Będę wdzięczny za pomoc :)
#pytaniedoeksperta #maya #3d
Najpewniej problem leży w tym, jak zaimportować tekstury z SP do Arnolda, zajrzał bym najpierw tu i postępował zgodnie z zaleceniami :
https://support.allegorithmic.com/documentation/display/SPDOC/Arnold+for+Maya
czyli to najpewniej to, że wyeksportowałeś z SP Base Color i Metallic a powinieneś Diffuse i Roughness, a do tego chyba trzeba gammy pozmieniać.
Hej :) Pobawiłem się wczoraj trochę i zmieniałem ustawienia specular, a do tego dałem jeszcze mocniejszą lampę i udało się wyrenderować tak jak powinno być. Wcześniej używałem blendera i teraz się przestawiam, mam wrażenie że trochę inaczej oświetlenie działa. Ale teraz jest wszystko ok.
A wyeksportowałem wszystkie tekstury od arnolda i podpiąłem base color, metallic, normal i roughness