Wpis z mikrobloga

#programista15k
Mirko programiści, co Wy w ogóle robicie za taką kasę :D
Jestem trochę laik, i pytam z czystej ciekawości. Taka kasa jest za programowanie systemu bankowego, gównosklepu internetowego w Rumunii, gierki na androida, czy pracy robotów? Jaki jest efekt końcowy Waszej pracy? Odpiszecie, że 15k można mieć robiąc wszystkie z podanych rzeczy, ale chodzi mi o jakieś przykłady gotowego produktu, przy którym można zarabiać mityczne 15k :D
  • 14
@adam5051: nawet przy byle sklepach możesz tyle wyciągać. No może nie byle gównie na phpie (( ͡° ͜ʖ ͡°)) ale niewiele lepszych rzeczach. Ewentualnie klepanie nieco bardziej zaawansowanych formatek dla mniejszych czy większych firm.

Wszystko ma zwykle jeden wspólny element - gdzieś tam klientem jest ktoś z zachodu.
@adam5051: te 15k to łatwo jest mieć ale warunek jest jeden - bardzo dobry angielski. Bo nikt z kapitałem polskim takiej stawki nie da; co innego zachód.
Bo nikt z kapitałem polskim takiej stawki nie da; co innego zachód.


@h5n1: miałem raz 20+ na kontrakcie w firmie ze 100% kapitałem z Polski, gdzie nawet nie musiałem słowa powiedzieć po angielsku :D

Ale z grubsza masz rację.
@fegwegw: @almet73: @xetrov: rozumiem ze Wy przy czymś takim siedzicie (nie mowie ze konkretnie 15k :D). Uważacie, że jest to bardzo trudne i wymaga jakichś większych predyspozycji, czy może uważacie, że jak już to umiecie to jest to tylko czasochłonne klepanie kodu?
@adam5051: różnie, raz m się wydaje że nie robię nic trudnego, a czasem że nic nie umiem i się nie nadaję na takie zarobki. Generalnie nie jest to jakaś nie wiadomo jaka wiedza i skille, trzeba po prostu umieć się odzywać i spokojnie można dobić do takich stawek. Ci co piszą że tego typu kwoty są nieosiągalne zapewne siedzą w jakichś januszexach i zmieniają pracę raz na 7 lat a ostatnia