Wpis z mikrobloga

Słyszeliście, że Bose wychodzi poza segment audio?

Firma Bose, znany amerykański producent sprzętu audio, postanowiła zdywersyfikować swoją działalność w obliczu rosnącej konkurencji na globalnym rynku. Przez ostatnie pół roku, zarząd firmy przy wsparciu analityków oceniał potencjalne opcje rozwojowe. Priorytetem była z jednej strony mitygacja ryzyka, a z drugiej utrzymanie dotychczasowej, wysokiej marżowości (firma pozycjonuje swoje produkty w segmencie premium).
Ku zaskoczeniu analityków rynku, firma postanowiła wejść w segment muszli klozetowych. Do tej pory Bose znane było z komfortowych rozwiązań audio - od teraz produkty firmy będą umożliwiały także komfortową defekację. W muszlach Bose zastosowano technologię Acoustic Noise Cancelling®, znaną z modeli słuchawek QuietComfort® 25 oraz QuietComfort® 35.

Najnowszy produkt spotkał się z ogromnym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą dotychczasowe wyniki przedsprzedaży. Muszle Bose zdobyły przychylność audiofili, którzy do tej pory podchodzili sceptycznie do produktów Bose, jednak mając perspektywę komfortowej defekacji odłożyli animozje na bok.
Niektórzy analitycy zwrócili uwagę, że na wielu rynkach afrykańskich i azjatyckich wynalazek muszli klozetowej nie jest jeszcze znany. Przedstawiciele firmy twierdzą, że zostało to uwzględnione w prognozach sprzedaży (ze względu na dosyć wysoką cenę produktów, Bose i tak nie było obecne dotychczas na tych rynkach).

Bose rozważa przejęcie jednego z producentów muszli (obecnie kupuje muszle z rynku, w których montuje system ANC®), co pozwoliłoby na realizację synergii kosztowych na poziomie kilku milionów dolarów rocznie. Firma planuje także dalszą dywersyfikację działalności, skupiając się na zaadresowaniu potrzeb leżących u podstaw piramidy Maslowa. Dział R&D pracuje obecnie nad zastosowaniem technologii ANC® w gadżetach, które pozwoliłyby na przeżywanie seksualnych uniesień bez obaw o wzbudzenie zainteresowania ze strony sąsiadów.

Inwestycja w muszle klozetowe wpłynęła negatywnie na płynność finansową spółki. W obliczu równie ambitnych dalszych planów rozwojowych, Bose planuje pozyskać środki finansowe w drodze emisji akcji - IPO na New York Stock Exchange planowane jest latem 2017 roku.

#heheszki #audio #sluchawki #audioboners #pasta
1788 - Słyszeliście, że Bose wychodzi poza segment audio?

Firma Bose, znany ameryk...

źródło: comment_7YUeJKUvoKOs0EE0GHWxBg65CL21m206.jpg

Pobierz
  • 4
@1788: W sumie nie było by takie głupie. Wyciszanie odgłosów z muszli falami interferującymi z naszymi odgłosami. ͡° ͜ʖ ͡°) Ile to razy wijesz się i wijesz, żeby nie było słychać jak panna za ścianą czeka :)