Aktywne Wpisy
strfkr +1102
Zrobiłem po raz pierwszy test na IQ i dostałem prawie maxa (95%). Jestem pozytywnie zaskoczony, bo o ile od zawsze byłem uzdolniony i mocno powyżej średniej, to nie spodziewałem się, że aż tak. Wychodzi na to, że tylko 5% ludzi jest inteligentniejsza ode mnie :)
#chwalesie
#chwalesie
rales +275
ZGODNIE Z OBIETNICĄ WOŁAM OSOBY, KTÓRE CHCIAŁY BYĆ POINFORMOWANE W DNIU DYMISJI FERNANDO SANTOSA ZE STANOWISKU SELEKCJONERA REPREZENTACJI POLSKI W PIŁCE NOŻNEJ
Ponury Bajerant był trenerem Białych Orłów 7 miesięcy i 22 dni.
13 września 2023 roku przestał on pełnić obowiązki selekcjonera reprezentacji Polski.
Link do wpisu:
https://wykop.pl/wpis/70160893/zaplusuj-ten-wpis-a-zawolam-cie-w-dniu-dymisji-zwo
Ponury Bajerant był trenerem Białych Orłów 7 miesięcy i 22 dni.
13 września 2023 roku przestał on pełnić obowiązki selekcjonera reprezentacji Polski.
Link do wpisu:
https://wykop.pl/wpis/70160893/zaplusuj-ten-wpis-a-zawolam-cie-w-dniu-dymisji-zwo
Co może być przyczyną? Czy przy każdej zmianie opon trzeba ustawiać geometrię?
Dodam tylko że to nie jest "ściąganie" samochodu, tylko ciąganie kierownicą, zależnie od nierówności na drodze lub tego co robię, w jedną lub w drugą z różną siłą.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa
jedno ma dopiero przejechane 10 tysięcy km i jest to pierwsze założenie opon letnich, drugie 270 tysięcy. Objawy wystąpiły od razu po założeniu więc średnio mi sie chce wierzyć, że w dwóch tarcza się skrzywiła.
Ciśnienie prawidłowe. Wolę się upewnić czy to faktycznie nie jest coś innego niż geometria, bo nie chcę jej bez sensu
Zmieniono koła z zimowych węższych na letnie szersze?
w jednym zmiana samych opon, rozmiar ten sam (tutaj całkiem możliwe, że coś z zawieszeniem, chociaż na ostatnim przeglądzie było sprawdzane i wszystko cacy)
w drugim zmiana całych kół, rozmiar ten sam (jedynie zimowe były z dopiskiem XL, letnie nie) (to auto ma dopiero 10kkm, więc raczej zawieszenie nie wchodzi w gre)
cześć , sprawdź czy opony które zostały założone nie są kierunkowymi założonymi pod prąd , upewnij się , że nie ucieka powietrze ale to mało prawdopodobne w dwóch autach
czy korzystasz z pierścieni centrujących albo dystansów ?
doczytałem , że rozmiary kół są takie same ale gdyby nie były to opona szersza ma większe opory przez co "wyciąga" więcej "tajemnic" zawieszenia ,
Geometria nie ma nic wspólnego ze zmianą kół
Może być wyrobiony sworzeń wahacza, ale stuka tylko przy skręconych kołach i wjechaniu w dziure, a na prostym odcinku jest cisza.
Niemniej jednak, jeśli jest to delikatna różnica to wynika pewnie z tego, że zimowe opony są miękkie a