Wpis z mikrobloga

@rauf: na tę chwilę mały ale na 90% będzie też duża pętla, muszę po prostu dobry plan znaleźć i dopasować skalą ( ͡° ͜ʖ ͡°) narazie ta wersja do driftu, chcę ją maksymalnie dopracować bo na większy tor zdecydowanie więcej roboty
@pyrpl: w realu karting jest mega ciasny, więc nastawienie na drift dobry pomysł, na "owalu" to ledwo się trójkę zapina więc w grze byłoby chyba upierdliwe, ale może się mylę?
@rauf: no wiesz jak to w assetto gracze wykorzystają go czym chcą do czego chcą, ja go przewiduję do driftu ale co się będzie na nim działo to już od nich zależy :D byle go zoptymalizować, ładnie zrobić, "oddać klimat" jeśli się da, zeskalować odpowiednio i zrobić tak aby największej grupie osób podpasował ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@pyrpl: frontem do klyenta ( ͡ ͜ʖ ͡)

ja się pisze na Kielce, bo w przeciwieństwie do tych nowo powstających OSTJotów mają różnice wysokości - przynajmniej na dużej pętli - depo, garaże jakiś taki klimat motorsportu a nie większej płyty poślizgowej pośród łąki...
@pyrpl: Właśnie się zastanawiam czy się pakować w kolejny projekt? Aktualnie wisi nade mną V8 Supercars i Ginetta Supercup, nie mówiąc już o #acleague ( ͡° ͜ʖ ͡°) No ale jak projekt będzie się rozwijać to chętnie pomogę przy teksturach. Jak coś to pisz na PW albo dołącz do naszego ligowego Discorda i tam mnie znajdziesz.

Robiłem tekstury do zimowego Poznania i kilka do zwykłej wersji:

http://www.racedepartment.com/downloads/tor-poznań.6118/
RealAKP - @pyrpl: Właśnie się zastanawiam czy się pakować w kolejny projekt? Aktualni...
@RealAKP: widzę, że jesteś zdecydowanie bardziej doświadczony, a tekstury się bardzo przydadzą, narazie w planach jest zrobienie głównego toru i oddanie jak najlepszych przeżyć z prawdziwego życia, sam projekt będzie rozwijany w wolnym tempie, ponieważ chciałbym aby był maksymalnie realistyczny