Wpis z mikrobloga

@Friday5: Te nówki które ja widziałem do klasyków to chińska produkcja, ja byłbym sceptyczny co do ich jakości.
Proponuję kupić zdrowy oryginalny korpus i zestaw naprawczy do niego, wymienić części i powinno być dobrze.
Owszem korpus gaźnika się starzeje i jest ryzyko że pęknie ze starości ale taki już urok weteranów.

Gx
@Gixaar: W moim gwint na regulacje od powietrza jest wyrobiony i nie trzyma. Sam cały jest git poza tym. Jakiś pomysł na to? Nowy gwint zrobić?? (rozwiercić, wtłoczyć, zgrzać i zrobić nowy gwint tam??)
@Friday5:

Jeśli gwint jest wyrwany bo ktoś za mocno to dokręcał to powierzchnia stożkowa w gaźniku z którą współpracuje śruba może być wygnieciona i będzie problem z regulacją.

Zasadnicze pytanie to jaki gwint ma ta śruba, bo nie jestem pewien czy jest tam pospolity metryczny.
Jak sprawdzisz to możesz poszukać zestawu naprawczego do gwintów, nazywa się to helicoil, tyle że musi być wystarczająco materiału żeby było w czym wiercić a samo