Wpis z mikrobloga

Tak mi się przypomniało, przeglądając wpisy spod tagu #warszawa i ktoś wspomniał o numerze 19115 - ogólnie polecam tam zgłaszać konieczność interwencji. Kilka tygodni temu siedziałem sobie na schodkach, był piąteczek, a Toi Toie przepełnione i wylewało się z nich. Zadzwoniłem, poprosiłem o to, by zgłoszenie zostało odnotowane i jak w niedzielę sobie spacerowałem, to Toiki już były świeżutkie.
Druga sytuacja - biletomat mi wciągnął 10 zł. Telefon na 19115, zgłoszenie reklamacji, a dwa dni później przyszedł mi druczek na maila, który nalezy zanieść do jakiegoś punktu ZTM i zwrócą 10 zł.

Tak samo w appce Veturilo - niedzielny rowerzysta ze mnie, ale zawsze jak zobaczę, że coś nie pyka w rowerze, to w aplikacji grzecznie zgłaszam usterkę. Nie wiem, czy to działa, ale mam nadzieję, że komuś pomagam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Takie tam #pierdupierdu ale ogólnie spoko to 19115 i zachęcam do zgłaszania tam interwencji.
  • 2
@MiesozernaBijeLudzi1: propsuje. Robię podobnie. Dużo takich małych pierdół jest olewanych, bo cała machina urzędnicza zajmuje się innymi rzeczami, a nie szuka samodzielnie takich problemów. Inna sprawa, że jak coś jest nie tak, to czesto we wszelakich urzędach nie ma za to nikogo winnego bo "no popsuło siem to skond mielismy wiedzieć ja po mnieście nie chodze i nie szukam popsutych rzeczy", a jak już jest zgłoszone, to ktoś się musi tym
@Piotrek00 a ja zgłosiłem już ze 2 tygodnie temu przez apke 19115 (dodając zdjęcie i dokładny opis) że w autobusie miejskim rurka jest wysmarowana czymś co przypomina krew. I co? I nic, bez odpowiedzi. A podobno jak się podpiszesz to traktują to jak oficjalną skargę na piśmie.