@ACLeague: Wyścigi fajne, ale imo trzeba będzie zwiększyć ilość dozwolonych wyjazdów poza tor, przynajmniej dla LMP1. Poza tym będzie baaardzo dużo incydentów dla sędziów :D
@Prophet1111: ja na wyścigu testowym miałem akurat 1 tylko incydent, to wychodzi mniej niż na innych wyścigach, nikt mi np. nie wjechał w zderzak ( ͡°͜ʖ͡°)
@Prophet1111: To nie powinno być tak że LMP #!$%@? bez pomyślunku po poboczach. Jak nie ma miejsca na wyprzedzenie to ma ZWOLNIC, a nie pchać się na chama. Według mojej opinii to ostrzeżenia powinny pozostać bez zmian. To co się działo z niektórymi LMP na Spa to jakaś porażka, latali po poboczach więcej niż po torze. O niebezpiecznym wyprzedzaniu nawet nie wspomnę.
@RealAKP: Jak dla mnie oba wyścigi testowe były dość dużym chaosem. Może w PRO nie będzie aż takiego problemu, ale w SEMI i AM już będzie ogromny wydaje mi się (większy niż przeważnie).
@Ozor: No nie wiem, ja jechałem LMP1 i starając się "grać wg zasad" czasem nie miałem wyjścia. Jak GT prowadzi walkę bok w bok przez szykanę i potem dwa prawe zakręty to masz w dupę 10s jak nie więcej. Wydaje mi się to przesadą.
@samFTW: Pierwszy lepszy przykład. https://www.youtube.com/watch?v=ThUKzPxURDY Nie wyobrażam sobie, żeby LMP1 w takim przypadku jechało prędkością samochodów GT..... Chodzi mi tylko o sytuacje, w których dana osoba utknęłaby na długi czas za GT, a nie "jadę szybciej Eau Rouge, więc pojadę bokiem", bo to jest strata 2-3s.
@Prophet1111: ale tu chyba widać różnicę między nawierzchnią a trawą? I czemu to GTE miałoby tracić czas? Fakt, jest to dublowanie, ale jednak nie takie jak np. w F1 bo GTE i LMP jadą osobne wyścigi. Jest zasada że to GTE trzyma linię wyścigową i to jest problem LMP żeby wyprzedzić w bezpieczny sposób
@DFGT: To, że jest asfalt, to nie znaczy, że to jest część trasy. Często są miejsca gdzie asfalt obok jest, ale trasa tam nie biegnie i AC uznaje wyjazd w takim miejscu za niedozwolony. Nie mówię, żeby wyprzedzać ścinając zakręty, ale jest dużo miejsc, gdzie bezpiecznie można wyjechać poza tor (na Spa cała prosta przy Blanchimont), gdy GT ze sobą walczy i nie ma miejsca na normalne wyprzedzanie. Przecież żaden zdrowy
Na poniższym plakacie prezentujemy najbliższy rozkład jazdy, więcej informacji wkrótce (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#assettocorsa #simracing tagujemy jednorazowo #gry oraz #pcmasterrace bo może ktoś nowy chciałby dołączyć.
Poza tym będzie baaardzo dużo incydentów dla sędziów :D
https://www.youtube.com/watch?v=ThUKzPxURDY
Nie wyobrażam sobie, żeby LMP1 w takim przypadku jechało prędkością samochodów GT.....
Chodzi mi tylko o sytuacje, w których dana osoba utknęłaby na długi czas za GT, a nie "jadę szybciej Eau Rouge, więc pojadę bokiem", bo to jest strata 2-3s.
Nie mówię, żeby wyprzedzać ścinając zakręty, ale jest dużo miejsc, gdzie bezpiecznie można wyjechać poza tor (na Spa cała prosta przy Blanchimont), gdy GT ze sobą walczy i nie ma miejsca na normalne wyprzedzanie. Przecież żaden zdrowy
- Dream pack #1
- Porsche Pack #3