Wpis z mikrobloga

Pracuję jako młodszy programista. Nie żebym się chwalił, ale to dość ważne dla historii - z góry zaznaczam, że będę opisywał tak jakbym opisywał swojej Różowej, czyli żeby każdy zrozumiał.

Od początku jak przyszedłem to przez pierwszy tydzień w sumie to siedziałem, bo dostałem zadanie:
*młody, masz dane do serwera i obczaj co i jak jest napisane.
SPOKO!

Ogarnąłem w 30 minut i siedzę, podpatrzył to, teraz już wiem że nasz biurowy muł - koleś ma wiedzę, bo miał wypadek i przez pół roku leżał w szpitalu i uczył się programowania - ale widać przy rozmowie z nim skutki wypadku - no nie dogadasz się. (dla tych co nie ogarnęli to był też taki #!$%@? przed wypadkiem). Rozmowa z nim czy próba przekazania czegoś to jak staranie się żeby namówić pijanego starego do powrotu do domu - polecam spróbować.

Ale wracając. Podbił do mnie - Marek jestem - imię zmienione - No cześć.
Słuchaj młody, potrzebowałbym formularz taki a taki, ale słuchaj, siadaj obok mnie to Cię pokieruję.
Ale ogarnę formularz z obsługą samemu.
Siadaj, nie #!$%@?.
Siadam, a ten mi tutaj wyjedża

No a tu widzisz, co masz? Puste pole. A co robi chińczyk jak widzi puste pole? Sadzi ryż hhyhyhyyhyhheheheheuue.


No kurna karuzela śmiechu, z gościem nie ma kontaktu przez następne kilka minut.

Ale dobra, pokazuje mi, że to do tego, przekazujemy tutaj i działaj sam.
No ja #!$%@? takie robienie, nie wiem cośty mnie tu pokazał, ale robię po swojemu. Zrobione, działa, do bazy zapisuje, z bazy pobiera, no miodzio.

-Ej młody, ale no nie tak, od nowa...
-("KURRRRRW...!!!")
-Rób po mojemu to się czegoś nauczysz.

No to mniej więcej jakbyś skończył studia, poszedł do pracy i okazało się, że CAŁE ŻYCIE źle mówiłeś po polsku, bo mówi się po ukraińsku.

Robię, a właściwie piszę to co mi dyktuję, pod koniec zmiany mówi mi:
No dawaj, ostatnie testy i wprowadzamy na główny serwer.

Sprawdzam, przy wykonaniu jest błąd, nie wysyła nie pobiera, ogólnie jakoś niezbyt udolnie nawet wygląda ten kod.