Wpis z mikrobloga

@msichal: Szczena opada. Koleś miał ciekawe filmy, ale ostatnio robi takie błędy, wnioskowanie ma na poziomie przeciętnego człowieka i zagłębia się w tematy, o których nic nie wie - zero, a na dodatek nie chce nic się o nich dowiedzieć. To ma być inteligentny człowiek? I to nie na tyle, że każdy argument się da łatwo obalić, ale po prostu są głupie - tylko się ośmiesza. Jak ktoś bardzo chce to
  • Odpowiedz
@abraca: To weź mi obal tak na szybko te wszystkie argumenty o których mowi. Bo wiadomo, że część jest z dupy/czepialstwo, ale do części nie widzę żadnego wytłumaczenia.
Moim zdaniem za dużo ludzi (szczególnie tutaj) za bardzo masturbuje się na widok Muska albo co gorsza jakichś EmDrive...
  • Odpowiedz
@abraca: Chociażby koszt podróży, faktyczny czas na dostanie się z punktu A do B i bezpieczeństwo zarówno wokół punktu startu/lądowania jak i w powietrzu.
  • Odpowiedz
O znowu ten cwaniak Thunderf00t gadający kompletne bzdury - on zarabia kasę na frajerach powtarzając z wyrachowaniem kłamstwa w wielu filmach i robi kasę na wyświetleniach. Szczególnie te od Hyperloop które są takim zbiorem idiotyzmów, że aż ręce opadają

Thunderfoot robi sh1tstorm specjalnie abyście klikali na jego YT filmiki kasa kasa kasa!, sponsorujcie jego Patreon kasa kasa kasa! Chemik Thunderfoot na prezydenta internetów!
  • Odpowiedz
@msichal: Bezpieczeństwo w powietrzu - lecąc lotem balistycznym nic się nie dzieje. Przy starcie i lądowaniu - on porównuje do wahadłowców, gdzie ludzie siedzieli faktycznie w środku rakiety. Rakieta wybucha - ludzie giną. Tak było, dlatego teraz przy lotach załogowych NASA oczekuje od potencjalnych dostawców usług zupełnie inny poziom bezpieczeństwa: ludzie nie mogą być w rakiecie, muszą być nad nią, w osobnym pojeździe, który jest w stanie uciec gdy coś się
  • Odpowiedz
@abraca: Pytanie na ile bezpieczne sa takie loty w porównaniu z jakimkolwiek innym komercyjnym środkiem transportu (jakie ryzyko wypadku czy dowolnego incydentu, który skończyłby się jakimś lądowaniem na środku oceanu) i czy w związku z tym ludzie chcieliby w ogóle latać te kilka razy szybciej, ale dużo drożej i z większą szansą na problemy. Bo uznaję, że wycinek z Muskiem mówiącym o cenie zwykłego biletu jest prawdziwy, a to co mówi,
  • Odpowiedz
@msichal: Z tego co pamiętam to to jest eksperyment myślowy a nie że ma zamiar coś takiego zrobić. Przecież na prezentacji mówił że pobawili się liczbami i wyszło im takie coś. Ma hajs to może sobie zrobić taką prezentacje nawet najbardziej durnego pomysłu.

To pokazuje co można zrobić, a nie co on ma zamiar zrobić. Przecież wiadomo że ten pomysł nie jest idealny i raczej nie zostanie zrealizowany.
  • Odpowiedz
Szczególnie te od Hyperloop które są takim zbiorem idiotyzmów, że aż ręce opadają


@anon-anon: obejrzałem te kontragumenty do bezsensowności hyperloopa i poza tym że faktycznie koleś "trochę" przesadza to nadal ten pomysł nie nabrał sensu jak dla mnie.
  • Odpowiedz
@GokuMK: Mówisz, że "pomyłki" 6000x w obliczeniach ci nie przeszkadzają? Że przyspieszenie 1 g = 1 m/s2, wzory na objętość i powierzchnię kuli okręgu mające r do 1, 1 m/s = 1km/h to tylko trochę? Że niskie ciśnienie (jakieś 75 torr) = próżnia? No to spoko to tylko "trochę". Dobrze, że gościu jak dupę podciera to się po głowie nie myzia w końcu to tylko "trochę" taka mała pomyłka ;)

Jak
  • Odpowiedz
Mówisz, że "pomyłki" 6000x w obliczeniach ci nie przeszkadzają?


@anon-anon: nie to miałem na myśli, tylko że o ile pierwszy wcale nie udowadnia skutecznie dlaczego hyperloop jest do dupy, to ten drugi wcale nie udowadnia że nie jest. Tzn w najważniejszych przypadkach podważa tylko sensowność argumentów pierwszego a wcale nie podaje sensownych w zamian.
  • Odpowiedz