Wpis z mikrobloga

Ogłoszenie #mirekszukazony

Zgłoszenie z formularza nr 7

Imię: Karol

Wiek: 27

Miejscowość: Zabrze


Kim jestem

Cześć! Żeby nie umrzeć z głodu zawodowo zajmuje się grafiką i marketingiem, dodatkowo studiuję.


Wygląd

182 cm 70kg.


Zainteresowania

Nie wiem, czy można opowiedzieć o człowieku pigułką tekstu więc ograniczę się do luźnych przemyśleń. Lubię oglądać stare filmy, zastanawiać się, o czym myślą inni ludzie na przystanku, zatrzymać się na chwilę i cieszyć się z małych rzeczy, robić zdjęcia i co poniedziałkową playlistę na spotify. Zdecydowanie więcej wydaje na książki niż na alkohol (chociaż nie jestem do końca przekonany czy, to dobra decyzja.)

Żeby nie było zbyt kolorowo to od razu napiszę, że nie czyszczę kubków octem.


Czego oczekuję?

Zdecydowanie bardzo ważną, jeśli nie najważniejszą sprawą jest to, żeby miała ładny uśmiech, ewentualnie miała jakikolwiek uśmiech. Byłoby mi miło, gdyby ważyła mniej ode mnie, aby w razie, gdybym chciał ją podnieść to nie doprowadzić do niezręcznej sytuacji.

A trochę poważniej, zamiast listy hasztagów, opisującą jaka powinna być, fajnie byłoby poznać osobę z otwartą głową i ciekawą świata.


Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?

Jestem zdania, że najważniejsze to po prostu spędzić go wspólnie. Właściwie nieważne czy będzie to (w tym miejscu można wpisać dowolną czynność od wejścia na Mont blanc po zjedzenie paczki precelków) uważam, że jeśli dobrze się czujesz w obecności drugiej osoby, to nawet zbieranie grzybów pod Radomiem może okazać się najlepszą możliwą opcją pod słońcem.


Stosunek do ślubów, dzieci, używek

Odnośnie do dwóch pierwszych — w przyszłości tak, aktualnie nie biorę ich pod uwagę. Nie lubię papierosów, dobre wino zawsze ok.


Jak się zgłosić?