Wpis z mikrobloga

Zrobiłem już sporo zakupów na #banggood ale takiej nieprzyjemnej sytuacji jeszcze nie miałem.
Mianowicie dostałem używany sprzęt, są rysy na obudowie, jest czyjeś konto google na urządzeniu, do tego są dołączone jakieś papiery z serwisu o tym że sprzęt ma usterki...
Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem ? Jeśli tak to jak sklep rozwiązał ten problem ?
  • 13
@Andczej: obawiam się tego że zaproponują żebym odesłał sprzęt (co akurat nie jest problemem, bo paypal pokryje koszty) ale byłbym wtedy pewnie w plecy o wartość podatków (które przez dhl stanowią prawie połowę kwoty jaką zapłaciłem), resendu nie zrobią, bo kupiłem ostatnią sztukę i już więcej nie będzie.
No ale i tak w sumie nie mam innego wyjścia, zrobię jak proponujesz.
(które przez dhl stanowią prawie połowę kwoty jaką zapłaciłem)


@AlphaOmega: wszystko zależy od tego kto się zajmie twoją sprawą, bo i to mogą ci oddać

#banggood #gearbest często sprzedają rzeczy refabrykowane


@Brudne_Mysli: z tym często nie przesadzaj, zdarza się ale nie często, gdyby było często to przynajmniej raz w tygodniu miałbyś taki wpis
wszystko zależy od tego kto się zajmie twoją sprawą, bo i to mogą ci oddać


@Andczej: wątpię, bo już oddali, bo miałem wykupione ubezpieczenie więc nie za bardzo już będą mieli z czego zwracać. No ale zobaczymy, właśnie robię zdjęcia i piszę wiadomość.
@AlphaOmega: mogę pochwalić banggood, dostałem google do drona, gdzie 90% przycisków była wbita do środka i nie dało się nic zrobić, napisałem do supportu i napisali czy jak zrobią resend będzie ok. Odpisałem, że spoko, a na jaki adres odesłać zepsute, to odpisali, że mogę je zatrzymać na części :)