Wpis z mikrobloga

Mirki z #programista15k szukamy do #pracait w #zabrze . Może ktoś chętny zobaczy, ale właściwie chciałem Was zapytać gdzie najlepiej wrzucić ogłoszenie, żeby dotarło do zainteresowanych. Wrzuciliśmy na justjoin.it i Olx, ale mały odzew. Nie jesteśmy firmą IT, tylko mamy swój dział do rozwoju naszych systemów i narzędzi, więc nieczęsto kogoś szukamy, więc nie znam odpowiednich portali. Jeśli możecie to podzielcie się tym jak trafiliście do aktualnej pracy.
  • 29
Zaskakująco fajny serwis, nie znałem wcześniej :)
Z uwag - choć nie jestem programistą - najbardziej brakuje widełek, w IT dla pożądanych stanowisk staje się to swego rodzaju standardem, inaczej ktoś kto zarabia dajmy 5k po 2-3 rozmowach kwalifikacyjnych, gdzie wytrzeszczają oczy że chciałby 6k, przestaje się po prostu interesować ogłoszeniami bez widełek.

Wiem w sumie też po sobie, ale to jeszcze z czasów kiedy widełki podawali tylko ludziom wyjeżdżającym na truskawki
@Kapsula są widełki - u góry, nad treścią: 5-7k. Wiem, że nie widać na pierwszy rzut oka, ale mam nadzieję, że zainteresowani znają budowę tego serwisu.
@buntuubuntu: 2 lata to nadal jest junior. Regular, w zależności od zadań i ilości projektów zaczyna się od ~4 lat.

@misisk: stawka raczej studencka. 5-7k na b2b (rozumiem, że + vat) jest bardzo mała. Ile to wyjdzie? 3.0-4.5 na ręke po opodatkowaniu? Jak stawka brutto to już w ogólę... Tyle to obecnych czasach może zarobić student z prawie zerowym doświadczeniem.
@MirekVonKapusta: zdaje się, że nie bardzo znasz realia. Po pierwsze 5-7k + vat, to na rękę 5-7k na rękę po opodatkowaniu. Z racji tego, że to kontrakt to pozostałe działania podatkowe nie leżą w naszej gestii, więc mogą bardzo się od siebie różnić - np. ktoś może prowadzić tak optymalizację podatkową, żeby nawet tego vatu nie zapłaci. Natomiast przy umowie o pracę przy zachowaniu stawek brutto wychodzi od 4 do przeszło