Wpis z mikrobloga

Janusze cebuli w akcji:
Nazwa firmy: Home.pl
Typ cebuli: Obciążanie klienta za wysyłkę "Pro Formy"! 4,96 cebulina za to że wysłali mi bez potrzeby "proformę" - mam u nich kilka domen, hosting i certyfikat, do każdej usługi wysyłają mi papierową pro formę i liczą sobie za to kasę! O ile jestem w stanie częściowo zrozumieć obciążanie klienta kosztem przesłania mu papierowej wersji zwykłej Faktury - tej właściwej (choć jest to karygodne) - to za cholerę nie wyobrażam sobie wystawiania opłat za wręczenie komuś swojej reklamy a tym de facto jest Pro Forma!

#cebuladeals #januszebiznesu #homepl #hosting #gorzkiezale
  • 24
@grzylen: Jest dokładnie tak jak piszesz - sam klient wyznacza sobie, jaki rodzaj dokumentu chce otrzymać. Robił to podczas rejestracji usług, jak również później w samodzielnie w panelu. Jeżeli klient miał oznaczoną zgodę na wysyłkę Pro Formy papierowej wcześniej to ma ją nadal z tą zmianą, że wysyłka papierowej Pro Formy (zamówienia na odnowienie usług - nie jest to reklama jak piszesz, nie zakrzywiajmy czasoprzestrzeni;)) jest teraz płatna. W każdej chwili
@home-pl: Nie zgodzę się. Nigdy nie prosiłem o proformy a już na pewno nie o płatne wersje papierowe. Płatności za listy wprowadziliście jakiś czas temu i domyślnie zaczęliście je ludziom wysyłać - w panelu można to dopiero wyłączyć a powinno być na odwrót - możliwość włączenia usługi dla chętnych.

nie zakrzywiajmy czasoprzestrzeni;)

Ja nie zakrzywiam czasoprzestrzeni - proforma to kawałek bezwartościowego papieru, który jest co najwyżej zachętą do skorzystania z Waszych
@grzylen: Powtórzę jeszcze raz to co, napisałem wyżej - jeżeli dotarła do Ciebie pro forma papierowa, oznacza to że miałeś taką wybraną formę dostawy dokumentu. Jeżeli ktoś miał aktywną e-fakturę to nie dostał żadnej papierowej Pro Formy, ani również dodatkowych płatności wynikających z wysyłki. Nic w tej materii nie zmienialiśmy odgórnie klientom, mało tego - na etapie rejestracji nowych usług proponujemy klientowi zaznaczenie elektronicznej wersji (czemu nie jest to domyślne? Jest
@home-pl: Bagatelizuje Pan problem, i chyba mnie nie rozumie - wprowadziliście opłaty ponad rok temu a ja korzystam z waszych usługo od ponad 10 lat! Tak wiec nie jestem nowym klientem dla którego: "na etapie rejestracji nowych usług proponujemy klientowi zaznaczenie elektronicznej wersji".

Jeżeli ktoś miał aktywną e-fakturę to nie dostał żadnej papierowej Pro Formy,

Posiadam od kilku lat włączoną usługę "faktur elektronicznych" jednak Wy macie dwie osobne usługi do wyboru,