Wpis z mikrobloga

Mieć firmę to jedno, ale zarabiać i sprzedawać to drugie. Dzisiaj mamy dla Was krótki wpisik, o tym jak budować komunikaty sprzedażowe i inne. Pamiętajcie, że stworzenie dobrego produktu/usługi to dopiero początek drogi do rentownego biznesu.

Jeśli podoba Ci się ten cykl wpisów obserwuj tag #socialmediacribs ! ( ͡ ͜ʖ ͡) albo wejdź na bloga naszego szefuncia.

Jeżeli masz problem z social media albo nie wiesz jak zabrać się za promocję własnej firmy wal do nas na PW!

PS: Prosimy o plusy jak się podoba nasz cykl!
__________________________________________________________________________________

Bez względu na to czy prowadzisz swoją stronę internetową za pośrednictwem, której sprzedajesz swoje produkty, piszesz bloga pod szyldem marki, czy w jakikolwiek inny sposób starasz się trafić z przekazem sprzedażowym do potencjalnych klientów, powinieneś wiedzieć jak skutecznie do nich dotrzeć. Dziś damy Ci kilka rad dotyczących tego, jak stworzyć komunikat, który sprzedaje!

Pisz jak człowiek

Bo w końcu zwracasz się do nikogo innego, jak do drugiego człowieka. Przed napisaniem tekstu postaw sobie jasny cel, który ma realizować ten przekaz i postaraj się go w maksymalny sposób osiągnąć na etapie redagowania treści. Pomoże Ci to uniknąć chaosu i zagwarantuje, że materiał będzie będzie się opierał o jeden główny temat przewodni. Przystępując do redagowania treści przestrzegaj poprawności językowej. Staraj się, aby Twój komunikat był zrozumiały i przystępny. Używaj prostych sformułowań i na tyle, na ile to możliwe, unikaj skomplikowanych, specjalistycznych określeń. Aby w jeszcze większym stopniu uwiarygodnić przekaz możesz w swoim opisie zawrzeć opinie klientów, którzy już zdecydowali się na skorzystanie z Twojego produktu/usługi i są z niego zadowoleni. Nie składaj obietnic bez pokrycia, nie gwarantuj potencjalnemu klientowi czegoś, czego Twoja firma nie jest wstanie zrealizować.

Graj emocjami

Chcąc tworzyć teksty które sprzedają, musisz uświadomić sobie, że konsumenci często kierują się w swoich wyborach właśnie emocjami. Tak naprawdę, nie kupują produktu a emocje jakie się z nim wiążą i cechy jakie może on im nadać. Luksusowy samochód, to synonim prestiżu i wysokiej pozycji społecznej, planner to spełnienie marzenia zorganizowanym życiu, a idealnie skrojony garnitur to podkreślenie profesjonalizmu osoby która go nosi. Teraz już rozumiesz? Stwórz wokół produktu historię, w której główną rolę odgrywać będzie Twój klient, a reklamowany produkt doprowadzi go do happy endu. Odwołuj się do zmysłów i związanych z nimi doznań. Pozwól by konsument podczas lektury tekstu mógł sobie wyobrazić jak oferowany przez Ciebie produkt pachnie, smakuje, jak brzmi, czy jaką ma strukturę.

Forma ma znaczenie

Zarówno całego tekstu jak i poszczególnych sformułowań. Stosuj zasadę odwróconej piramidy- zgodnie z nią, najważniejsze informacje powinieneś umieszczać na początku tekstu, by potem przejść do mniej istotnych faktów. Zadbaj o nagłówek- musi on byc maksymalnie dopracowany i przyciągać, ponieważ jest on pierwszą rzeczą, na którą odbiorca zwraca uwagę. Powinien angażować, zawierać obietnicę korzyści i intrygować. By nadać tekstowi większą dynamikę i sprawić, by był ciekawszy dla odbiorcy, zastąp sformułowania w stronie biernej stroną czynną. Staraj się nie wykorzystywać bezosobowych form czasowników powodują one, że tekst staje się dla czytelnika mniej wiarygodny, bo nie wskazuje jednoznacznie na wykonawcę czynności. Zadbaj o to, by Twój tekst był zredagowany w jednym czasie i aby forma bezpośredniego zwrotu do czytelnika nie zmieniała się na przestrzeni tekstu. Bardzo ważną rzeczą jest też to, byś pamiętał, aby Twój tekst zawierał wyraźne wezwanie do działania, które jednoznacznie wskaże klientowi, jakie dalsze kroki ma podjąć, by stać się szczęśliwym nabywcą oferowanego przez Ciebie produktu.

#socialmediacribs #facebook #instagram #twitter #media #socialmedia #reklama #biznes #firma #dzialalnoscgospodarcza #blog #wlasnafirma

Więcej info o nas tutaj: Link
  • 3
Wołam przez MirkoListy plusujących i komentujących ten wpis (20)

Dodatek wspierany przez Cebula.Online

Nie chcesz być wołany/a jako plusujący/a? Włącz blokadę na https://mirkolisty.pvu.pl/call lub odezwij się do @IrvinTalvanen

Uważasz, że wołający nadużywa MirkoList? Daj znać @IrvinTalvanen

! @rissah @hufosterex @cezary_baryka_bryka @yazir @spiral @Kevin00 @akcer @kaziu12 @Pan_Kawia @ValandilNW @astakos @Nerlo @cartsy @red_zer0 @boguslaw-de-cubalibre @wyestymowany @petergrynn @oscar_rak @Freakz @goodkloo