Wpis z mikrobloga

Od "2017-10-19 15:10:00 Southall Your parcel is on its way" dostałem info o wysyłce paczki a dziś GearBest mnie zdenerował następującym mailem ¯\_(ツ)_/¯

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with us.

We have already shipped your items out. Kindly note that due to it being peak season the shipping company is experiencing delays in updating their online data.

We sincerely apologize for this, but please rest assured your package will be delivered as normal.

The estimated shipping time is valid regardless of the tracking site availability.

We appreciate your understanding and support.

Please do not reply to this message directly. If you have any questions regarding your order please contact our Support Center.

Best regards,

Gearbest Customer Service

[https://www.gearbest.com/](https://www.gearbest.com/)

Mirki to jakiś masowy mailing z dupy?
#priorityline #gearbest #gearbestcwel
  • 10
@datadir: moja paczka wyslana 05.10, do dzis dnia wisi na Southall. @GearBest_Polska twierdzi, ze powinno byc wyslane ponownie inna metoda, jednak nie zostalo, support twardo twierdzi ze mam czekac.
Przed momentem tez dostalem taki mailing jak Ty, juz myslalem, ze udalo mi sie ich zmusic do ponownej wysylki, ale niestety ten mail nie oznacza kompletnie nic, nie mam nowego tracking number.
Na moim koncie w GB juz nawet tracking information zniknal.