Wpis z mikrobloga

#motocykle #motomirko
Pierwsza ciekawa premiera za nami. BMW 850 GS, bo o nim mowa, chyba jednak przyniosl rozczarowanie tym, ktorzy czekali na powrot klasy "adwenczer". Wysoka waga, maly bak, masa elektroniki. Oczywiscie nie ma co oceniac ksiazki po okladce, ale apetyty byly inne. Z drugiej strony wpisuje sie to doskonale w polityke i klienta firmy BMW...

Honda pokazala jedynie wersje VIP nowej Afryki, wiec pozostaly dwie niespodzianki - KTM 790 i Yamaha T7 - oba modele w wersji pozna beta/przedprodukcyjny.
Yamaha zdradza powolutku coraz wiecej szczegolow, i wyglada na to ze T7, byc moze obok KTM-a, skradna dusze osob ktore czekaja na powrot lekkiego dual sporta.
Na zdjeciu nowy gejos, w komentarzach KTM i Yamaha
Pobierz
źródło: comment_OHEmrPWoVabNiO9LFOIyUVap2reYNgiI.jpg
  • 13
i wyglada na to ze T7, byc moze obok KTM-a, skradna dusze osob ktore czekaja na powrot lekkiego dual sporta.

lekkiego


@bocznica:

which is rated at 433 lbs wet


196kg...

warchlak a nie lekki dual sport. O DR650, wzorowym dualu mówi się, że to klasa ciężka jest, z tych definicyjnych duali którymi masz pojeździć w terenie i w tygodniu po asfalcie do pracy.
Masa ludzi czeka na motocykle o poejmnosci 400-600 ccm


@bocznica: sam czekam na versysa 400 (teraz wyszła ninja 400, może za rok pojawi się versys). Owszem, będzie to budżetowy motocykl, ale lekki i nie wielki, co dla osób niewysokich jest dużym atutem, bo nie wyobrażam sobie dźwigać w jakimkolwiek terenie (leśna droga na przykład) sprzęta ważącego 5x tyle co ja. A 400 już pozwala na w miarę bezproblemowe przemieszczanie się autostradą,
@bocznica: Nie ma być (póki co), ale versys "wziął się" z ninji, a ta właśnie przechodzi na 400, stąd moje przypuszczenia że i versysa "powiększą". Pytanie też jak wygląda sprawa norm, czy nie będą musieli tego zrobić, żeby móc go sprzedawać (wszak tak jest chyba z ninją, zwiększają pojemność aby sprostać normom)