Wpis z mikrobloga

Mercedes GLA45 AMG (2014-2017)
2.0l R4 turbo 360-381 KM
0-100km/h - 4,4 s

GLA czyli tak naprawdę crossover zbudowany na bazie klasy A. Wersja 45 AMG naspędzana tym samym silnikiem co A45 i CLA45.

W 2015 cała gama modeli A/CLA/GLA45 AMG została wzmocnione o 21 KM po "przejęciu" modelu przez sub markę AMG. Co ciekawe, w przeciwieństwie mode A45 AMG, które przeszło wyraźny facelifting, modele CLA i GLA przeszły do AMG bez najmniejszych zmian. Jedyne co odróżnia nowsze mocniejsze modele od produkowanych przez 2015 rokiem jest... kolejność oznaczeń na klapie bagażnika.
GLA 45 //AMG - przed 2015
//AMG GLA 45 - po 2015

W 2017 roku model przeszedł facelifting. Zmienione zostały zderzaki, a światłą zostały odświeżone. Silnik i osiągi pozostały bez zmian.

Za GLA 45AMG trzeba zapłacić minimum 252 600 zł czyli o jakieś 65k więcej niż za A45 AMG.
------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carboners #carspotting #mercedes #amg #gla45 #warszawa
superduck - Mercedes GLA45 AMG (2014-2017)
2.0l R4 turbo 360-381 KM
0-100km/h - 4,4 s...

źródło: comment_W0Ojs2tsJIkHzmiTzZyuhfC3KppbO74h.jpg

Pobierz
  • 8
@m00n: Przed liftem jest ciężko. Trzeba dbać, wymieniać olej, dogrzewać, chłodzić, a i tak się może #!$%@?ć. Po lifcie trzeba dbać(no 2.0 prawie 400KM musi być wymagające), ale ludzie kręcą duże przebiegi.
Z drugiej strony kojarzę przedliftowe a45, które trochę robiło za daily i się przy okazji po torach trochę pobujało, a nic złego się z nim nie działo.

Ps. CLA 45 SB jest piękne. Bierz SB( ͡° ͜ʖ
@kuraku: Zbaczajac zupełnie z tematu, jechałem ostatnio Toyota Auris w Hybrydzie i bardzo spodobało mi się te auto tylko było trochę słabe. Wiesz może jak sie sprawuje ta E-klasa Bluetec co ma diesla i hybrydę?
@m00n: nie, w sumie nie kojarzyłem, że taka jest. Popytam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Znajomy ma nowe 530e i mega sobie chwali. Jakiś zasięg na prądzie też jest, więc po centrum można się bezszelestnie toczyć.
@superduck: Jest to jeden z najgorszych samochodów jakim jeździłem.
- Gonwiany, sztuczny dźwięk wydechu (kosztujące jakieś kosmiczne pieniądze)
- przy wzroście 190 cm uderzam głowa w podsufitke (nie da się niżej już zjechać fotelem)
- szybki to on może i jest, ale na papierze - jak w nim siedzisz to w ogóle nie czuć ani prędkości ani tego ze w ogóle jedziesz
- start&stop, którego nie da się na stałe wyłączyć