Wpis z mikrobloga

@uszyk90: skrobaj, góra-dół. 2 jednostki do góry, jedna w dół. Drut dodajesz w półowie jazdy w górę. Jak dobrze to zorganizujesz, to na sucho przejedziesz fragment dwa razy zanim dodasz drut przy jednym podejściu.
@AnsuzSowilo ampery sa w opór. Nawet 170 probowalem ale to za duzo.

@Silvervend najciekawsze jest to ze po wprowadzeniu drutu w nagrzane jeziorko nic juz z nim praktycznie nie mozna zrobic oprocz rozprowadzenia. Wracajac palnikiem i przytrzymujac na materiale widac jak sie gotuje ale nic sie juz praktycznie nie zmienia troche jak nierdzewka. A najlepsze w tym wszystkim jest to za ta pachwina ma miec 3mm wiec sporo, a wps jest na
@Silvervend ostatecznie udalo mi sie przejsc te probki. Dalem w opcjach wejscie mocy na max, wygaszenie 5 sekund i kropelkowo. Dol gora, dol kropelka prad 180. Nastepnym razem wczesniej niech mi dadza znac to potrenuje... :D
Stawka 12£ na kontrakcie z polskiej firmy w UK. Generalnie przy wszystkim bo to budowa elektrocieplowni. Teraz te probki robilem pod napawanie płetw na ekranach, bo przyjechaly z wadami ale zaraz ruszaja rurociagi.
@uszyk90 kontrakt to Ltd, inaczej jest perm lub agencyjny. O ile to na pierwszą pracę w UK nie jest źle, to przy takiej robocie trochę lipa. 12,5 mi oferowano przy oraniu migiem na naczepach, a kierowca c+e na lajcie dostanie 13. :/
@Silvervend: Takie sa stawki w UK na kontrakt.Jam mam 12.20£.Na nuclear daja 12.50 £Gdybym tu zostawal to by trzeba bylo isc na samozatrudnienie.Wtedy mozna liczyc na stawke juz powyzej 15£
@ard-kos
Kontrakt = ltd = samozatrudniony
Perm = uop
Temp = agencyjny = umowa zlecenie

Żeby nie mieszać. ( ͡° ͜ʖ ͡°) A to, że są #!$%@? stawki, to wiem, tylko mnie właśnie #!$%@?, że byle kierowca ma często więcej hajsu niż spawacz.