Wpis z mikrobloga

@lubie_gify: Fanpage jakiegoś produktu/usługi jest tworzony głównie do celów marketingowych, a nie w celu obsługi klienta. Skoro taką mają narrację (fakt, że dość specyficzną), to odbiorcy powinni wiedzieć czego się spodziewać. W końcu nie ma obowiązku polubienia tej strony, można sprawę załatwić na oficjalnej infolinii, przez maila, tam komunikacja będzie już bardziej oficjalna.
  • Odpowiedz
@kaduceusz: to jest żenada i uwierz, że podstawowa kultura w dziale obsługi klienta jest bardziej kluczowa niż spójność przekazu marketingowego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiesz czemu? m.in. dlatego, że ja zmieniłem operatora po konwersacji z gimbusami z BOK Plusha ( ͡° ͜ʖ ͡°) To w jaki sposób rozmowę prowadzili gimbo-konsultanci to było zwykłe chamstwo

Usługi telekomunikacyjne to nie jest nowy przebój Miley Cyrus
  • Odpowiedz
@kaduceusz: to że nie jestem targetem nie znaczy, że nie mogę napisać, że jest to dla mnie żenada. Targetem nju mobile też nie jestem, a nie uważam ich kampani za zenade :-) Co więcej, jestem targetem i klientem plusa, ale ich kampania z Majewskim też jest dla mnie żenująca ;-)
  • Odpowiedz
@furia_narasta: widać, że towarzystwo dawno nie pisało z Plushem. Wszyscy wyznają zasadę "nie znam się, ale sie wypowiem". Język się zmienił i poziom obsługi też. Wazne ze pomagaja, a w jakim stylu to juz mniej. Misiek, pozdrow swoja ekipe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Nie. Nie przykładaj do wszystkiego swojej perspektywy. Najwyraźniej nie jesteś targetem.


@kaduceusz: Oj nie Kolego. Target to masz w sprzedaży, a nie obsłudze klienta. Bo w target celujesz, trochę w ciemno, to Ty wychodzisz do klienta, a w obsłudze klient przychodzi do Ciebie.
  • Odpowiedz
@niezwornowazony: dlatego najlepiej sie kontaktowac mejlowa z zachowaniem pelnej etykiety a nie przez jakies facebookowe czaty, gdzie rozne ameby umyslowe odpowiadaja. czesto szybciej zajmie znalezienie samemu info niz doczekanie sie, az ktos sie tam odezwie. z reszta oni tez tego nie wiedza tylko szukaja na swoim intranecie tych informacji.
  • Odpowiedz