Na początku listopada zamówiłem Mi Band'a z GearBest'a. Zapłaciłem za niego kartą Visa (z banku Millennium) poprzez PayPal (niestety nie miałem jeszcze tam założonego konta). Aktualnie paczka zaginęła. I tutaj moje pytanie: Czy orientuje się ktoś czy i jak mogę odzyskać pieniądze za ten zakup?
@MichaelT128: @kuba_n: @Andczej: Niestety w mailu od PayPal'a jedyny link związany ze zwrotem kosztów zachęca tylko do założenia konta w ich systemie. A jak chcę zgłosić spór online przez PP to muszę się zalogować i mam listę wszystkich transakcji wykonanych dopiero od momentu założenia konta (czyli tej której potrzebuję nie ma).
Na początku listopada zamówiłem Mi Band'a z GearBest'a. Zapłaciłem za niego kartą Visa (z banku Millennium) poprzez PayPal (niestety nie miałem jeszcze tam założonego konta). Aktualnie paczka zaginęła. I tutaj moje pytanie: Czy orientuje się ktoś czy i jak mogę odzyskać pieniądze za ten zakup?
Komentarz usunięty przez autora