Wpis z mikrobloga

#pociagi #pociagiboners #kolej #ciekawostki #technika

Nie bijcie za byki w tłumaczeniu z translatora.
Lokomotywa spalinowa 2ТЭ126.

W 1987 r. Na bazie lokomotywy Diesla TE136 wyprodukowano eksperymentalną dwusegmentową lokomotywę ładunkową 2TE126-0001. Każda sekcja lokomotywy ma szesnastocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 6000 KM; średnica i skok tłoków diesla 320 mm. Korpus sekcji spoczywa na dwóch pięcioosiowych wózkach, z których każdy składa się z dwóch dwuosiowych wózków i pary biegaczy; pary kół biegacza znajdują się na końcach każdej sekcji. Silniki trakcyjne mają zawieszenie na ramie nośnej; Zasilane są prądem stałym z synchronicznych generatorów trakcji. W trybie długotrwałym siła pociągowa lokomotywy wynosi 2 × 48,000 kg, a prędkość 25,6 km / h. Prędkość konstrukcyjna lokomotywy wynosi 100 km / h, waga 2 × 230 t. Lokomotywa 2ТЭ126-0001 została zademonstrowana na wystawie "Transport kolejowy - 89".

Rysunek tejże lokomotywy -klik-
Pobierz pekas - #pociagi #pociagiboners #kolej #ciekawostki #technika

Nie bijcie za byki w...
źródło: comment_E1VgY3tTFGIcPx4Rhi81iz1T7qwglz60.jpg
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@WormRider: ja wiem, tam jest w sumie osiem wózków na czopach, w parach po dwa na większym pewnie też skrętnym z tego co rozumiem