Aktywne Wpisy
NaWykopWchodzeIronicznie +1567
Do wszystkich pisowców, kryptopisowców, symetrystów, freethinkerów, konfederatów i innych pokemonów spamujących od rana "PiS, PO = jedno zło", "Będzie to samo, tylko z drugiej strony", "Szczujnia zmieniła właściciela" i tak dalej:
Tak się fajnie składa, że całkiem dobrze pamiętam okres przed rządami PiS i to, jak wtedy wyglądała telewizja publiczna. Mogę was zapewnić, że praktycznie nikt wtedy nie posądzał TVP o bycie stacją stronniczą, propagandową, czy o bycie "PeOwską szczujnią", ani żadnym
Tak się fajnie składa, że całkiem dobrze pamiętam okres przed rządami PiS i to, jak wtedy wyglądała telewizja publiczna. Mogę was zapewnić, że praktycznie nikt wtedy nie posądzał TVP o bycie stacją stronniczą, propagandową, czy o bycie "PeOwską szczujnią", ani żadnym
Brawo wykopki, w wyborach zrobiliście na złość tylko nie wiem komu. Dziadkom? Pisowi? Nie, raczej sobie xD
Dumni jesteście? Teraz bedziecie mieli eurodyktat (Veto juz znieśli), teraz media publiczne, będzie jeden przekaz wszędzie XD
Nie moge sie doczekac waszych fitfor55, ekologizm, poprawnosci politycznej i tęczowych piątków XDDD
no ale wazne, ze PiS nie rządzi, co nie? Brawo, witamy w Wesołej Polsce xD
i nie, nie głosuje na PiS tylko na Konfederacje, ciesze
Dumni jesteście? Teraz bedziecie mieli eurodyktat (Veto juz znieśli), teraz media publiczne, będzie jeden przekaz wszędzie XD
Nie moge sie doczekac waszych fitfor55, ekologizm, poprawnosci politycznej i tęczowych piątków XDDD
no ale wazne, ze PiS nie rządzi, co nie? Brawo, witamy w Wesołej Polsce xD
i nie, nie głosuje na PiS tylko na Konfederacje, ciesze
Nie bijcie za byki w tłumaczeniu z translatora.
Lokomotywa spalinowa 2ТЭ126.
W 1987 r. Na bazie lokomotywy Diesla TE136 wyprodukowano eksperymentalną dwusegmentową lokomotywę ładunkową 2TE126-0001. Każda sekcja lokomotywy ma szesnastocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 6000 KM; średnica i skok tłoków diesla 320 mm. Korpus sekcji spoczywa na dwóch pięcioosiowych wózkach, z których każdy składa się z dwóch dwuosiowych wózków i pary biegaczy; pary kół biegacza znajdują się na końcach każdej sekcji. Silniki trakcyjne mają zawieszenie na ramie nośnej; Zasilane są prądem stałym z synchronicznych generatorów trakcji. W trybie długotrwałym siła pociągowa lokomotywy wynosi 2 × 48,000 kg, a prędkość 25,6 km / h. Prędkość konstrukcyjna lokomotywy wynosi 100 km / h, waga 2 × 230 t. Lokomotywa 2ТЭ126-0001 została zademonstrowana na wystawie "Transport kolejowy - 89".
Rysunek tejże lokomotywy -klik-