Wpis z mikrobloga

Perpetua 23 Warszawa

Zgłoszenie nr 104 z dnia 2018-01-15 18:01:06

Imię: Perpetua
Wiek: 23
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Nie wiem, ale jest to dobre pytanie.

Wygląd
170 cm. Prawdziwą kobietą nie jestem, bo 55 kg+ Potrafię się ubrać ładnie, ale też nieobce jest mi wyjście z domu w dresie. Generalnie nie znam się na modzie i się nią nie interesuję.

Zainteresowania
Social media - czyli piękny eufemizm na siedzenie na wykopie, akceptowanie AMW i gównopostowanie. Poza tym lubię oglądać horrory, słuchać muzyczki i grać w gry planszowe. Czasem sobie popiszę jakieś grafomańskie rzeczy, ale głównie dla zabawy. Kocham zwiedzać muzea (najbardziej lubię sztukę XXI wieku), zbierać magnesy, wysyłać pocztówki i robić nieprofesjonalne zdjęcia (mój ulubiony filtr na insta to lark).

A tak szczerze to najbardziej interesują mnie ciekawi ludzie.

Czego oczekuję?
Wbrew nazwie akcji chętnie bym poznała jakieś #rozowepaski z Warszawy (no homo oczywiście), zwłaszcza, że moja najbardziej dynamiczna psiapsi jest obecnie uziemiona :( Marzy mi się taka koleżanka, do której piszę spontanicznie "chodźmy gdzieś tam wieczorem" albo "pojedźmy razem do Białegostoku" i ona w miarę możliwości się zgadza, a nie umawiamy się długimi tygodniami tylko po to, żeby wyjść do kina czy na #rozowepiwo. Lubię bardzo balet, chętnie też przejdę się z tobą do teatru, bo rzadko kiedy mam z kim.

Niebieskie paski też mogą ostatecznie być.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Nie lubię wódki, każdy dzień z wódką będzie dla mnie nieidealny.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Śluby są piękne, dzieci wspaniałe, używki spoko, chyba, że palisz non stop papierosy i twoje włosy i ubrania śmierdzą to wtedy nie.

Mam kota i młodszą siostrę, a moje ulubione zwierzęta to świnie, jeże i wydry morskie.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników