Wpis z mikrobloga

Zaczynam rozglądać się nad nowym autem. Najbardziej mnie kusi opcja A4 B8 w quattro bądź Allroad. Silnik to raczej 2.0 TDI 170 lub 177KM. Wersje wolałbym po FL ale to nie ejst mus. Najchętniej bym szukał wersji ze skrzynią STronic? Posiada tu ktoś taki bądź podobny model? Na co zwracać uwagę, uwazać? Polecacie to auto?
#audi #samochody
K.....c - Zaczynam rozglądać się nad nowym autem. Najbardziej mnie kusi opcja A4 B8 w...

źródło: comment_H6yRHGzXLllROjwzNJvftcXo4BNVVuFD.jpg

Pobierz
  • 20
@Krolowiec: słuszałem, że utrzymanie strasznie drogie (zwłaszcza to regulowane pneumatyczne zawieszenie) - myślałem o nim albo i Volwo XC70 ... teraz mam XJta, podpinam się, może ktoś coś ciekawego napisze
@Krolowiec: mam Q5 z 2.0 TDI 170 KM i S-Tronic. Problemy miałem dwa:
1. Czujnik temperatury w skrzyni biegów przy 155000 km - Audi przygotowało zestaw naprawczy, co świadczyłoby o tym, że nie jest to jednostkowy przypadek. Koszt naprawy około 4500 zł.
2. Pęknięta głowica silnika przy 190000 km - w serwisie dowiedziałem się, że w przypadku tego modelu jest to dość częsta przypadłość, aczkolwiek jest kilka różnych wersji tego samego
@WiewiurPL A niby dlaczego? W b8 nie jest ten co byl w b6 czy b7. W b8 jest mniej awaryjny A jak pada to sterownik który wymieniasz i jedziesz dalej
@avox: od znajomych mechaników słyszałem same negatywne opinie o multi w B8. Prawda jest to inna skrzynia niż w B7 ale nadal lubi szarpać przy ruszaniu, kontrolki PRND lubią mrugać. Zła opinia o tej skrzyni nie jest wyssana z palca tak samo jak o silnikach TFSI.