Wpis z mikrobloga

Informacja dla tych co mają konta bankowe w Banku Millenium, Plus Banku, BZ WBK(może zainteresować też tych co mają konta w mBank, T-Mobile Usługi Bankowe i innych bankach) i Banku Pocztowym
Banki zwracają opłaty za karty debetowe bo UOKiK ustalił, że informacja o zwolnieniu z opłat była "niejasna" dlatego można odzyskać dobre kilkadziesiąt złotych:)
Aby odzyskać pieniądze należy się o nie upomnieć W przypadku Banku Millenium i Plus Banku macie czas do końca stycznia. Banki te oddają pieniądze za ostatnie dwa lata.
W przypadku BZ WBK macie czas do końca kwietnia. a bank zwraca opłaty za trzy lata- za okres od 1 października 2014 do 31 października 2017.
Po więcej informacji i opis procedury najlepiej zadzwonić na infolinie swojego banku w zależności od banku czasami wystarczy telefon lub e-mail z dyspozycją.
Komunikaty banków:
Millenium
Plus Bank
BZ WBK

mBank i T-Mobile Usługi Bankowe zakończyły dobrowolne zwroty i trzeba by poszukać innych prawnych możliwości upominania się o swoje

Jeśli chodzi o Bank Pocztowy to kojarzę tylko, że UOKiK wydał decyzję ale nie wiem czy bank prowadzi zwrot czy dopiero go wprowadzi czy już zakończył. Jak ktoś ma więcej informacji to fajnie by było jakby się podzielił.


#bankowosc #banki #bankmillenium #bankmillennium #zespolmbanku #mbank #bzwbk #tmobile #plusbank #plus #cebuladeals #millenium #milennium #bankpocztowy
  • 22
@blantek: mBank(bo raczej w T- mobile konta nie masz) zwracał chyba do końca czerwca za opłaty od 1 stycznia 2014. Wystarczyło napisać reklamację.
Możesz spróbować jeszcze napisać reklamację i powołać się na decyzję UOKiK to chyba [ta w tym linku.](https://decyzje.uokik.gov.pl/bp/dec_prez.nsf/43104c28a7a1be23c1257eac006d8dd4/3c780863bc46daebc12580bb005056dc/$FILE/R%C5%81O_9_16%20mBank%20wersja%20BIP.pdf) Jeśli to nie pomoże to zawsze można skonsultować się z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów i poprosić o wskazówki. Możesz zadzwonić do dowolnego rzecznika a nie tylko tego z twojego miasta -oni
@ptasiek2: @romo86: @ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

miło mi poinformować, że zwróciłam Panu 84 zł, tytułem opłat za kartę, aby nasza dalsza współpraca była dobra.

Opłaty pobraliśmy zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.

Decyzja Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr RŁO 9/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. dotyczy opłat za kartę, przy których do warunku zwrotu liczyliśmy transakcje rozliczone, a nie