Wpis z mikrobloga

@Dusza_Jest_Chaosem no ja też cały czas nie mogę ogarnąć jak Kia w ostatnie 10? 15 max lat #!$%@?ła do przodu. Mój sąsiad mam prośbę cee'd. Jrzdzilem, fajnie przyspiesza, hamulce aż za bardzo mocne tylko strasznie lipne materiały w środku u niego. Ma przejechane koło 150 k a klamka kierowcy i drążek skrzyni biegów wytarty do białego.
@Dusza_Jest_Chaosem: jeździłem, zajebiste auto.
@nerana112: a to dlatego, że jak sympatycznym autem cee'd by nie był, nie ma w tej chwili bardziej paździerzowatego koreańca niż cee'd - to jest model o całą generację do tyłu w stosunku do reszty gamy (bliźniacze i30 ma już trzecią generację od ponad roku, bowy cee'd ma wyjść za parę miesięcy). A wszystko co Kia wypuściła od premiery aktualnego cee'da kontynuuje tempo postępu. Stinger jest
no to widocznie nie do końca, albo sąsiad ma pecha. Wiem co widziałem i środek nadaje się o kant dupy potłuc


@nerana112: moze i ma pecha. Moj tesc ma nieduza firme budowlana i cee'da II gen. wlasnie. Jak on sie obchodzi z samochodami to mnie az serce boli, ale jego cee'd calkiem niezle to znosi. Kilometrow robi duzo, wozi tym rzeczy na budowy. Poza tym, ze ma deske rozdzielcza i boczki
@Dusza_Jest_Chaosem: Mam mieszane uczucia. Konsola centralna i kierownica wyglądają bardzo przeciętnie- nie licują z ciekawą linią samochodu, którą psują odpustowe plastiki na przedniej klapie i sztucznie przedłużone światła tylne. Do tego wszystkiego mały bagażnik i mało miejsca nad głową i kiepska widoczność do tyłu. Poza tym trudno się do czegoś przyczepić...
@Dusza_Jest_Chaosem: Jeśli spojrzysz na cennik Audi A5 u brokerów to dla kupującego wybór podyktowany ceną może nie być taki oczywisty. Za 150 tys. dostajemy 2.0 TDI Quattro i jeszcze 50 tys. na opcje dodatkowe- samochód prestiżowy i bardziej uniwersalny.

Na razie nie widzę wielu chętnych na zakup tej Kii. Gdyby diesel był wyceniony na 155 tys. to byłby pewnie szał... A tak V6 niepraktyczne, diesel za drogi... Pozostaje 2.0 z napędem