Wpis z mikrobloga

Za nami siódma i ostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn: wyścig w Bahrajnie, po raz drugi w sezonie 90 minut i po raz pierwszy w historii wyścig nocą. A jak wiadomo w Assetto Corsie nie ma nocy. I nie ma zmiennych warunków pogodowych. I temperatur hamulców nie ma. I pit limitera. I samochodu bezpieczeństwa. I okrążenia formacyjnego. I trybu obserwatora. I porządnych kolizji w multi. I jest za dużo samochodów drogowych, a jeszcze za darmo wciskają. I w ogóle... (°°

Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... ItsNotMe!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=909
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Mateush92!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=931
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... MrFloyd!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1677

Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

Bahrajn był dla mnie torem zupełnie nowym, więc prekwalifikacje minęły na nauce. W końcu wyrobiłem sobie o nim jakieś pojęcie i wskoczyłem do tabeli na czwarte miejsce z zapasem do TB prawie sekundy. Niestety potem nie było już czasu na jazdy i mój ciągły spadek zakończył się na 11 pozycji, co dało wstęp do Pro. Walka o ostatnią pozycję w klasie gwarantowana.

Kwalifikacje. No jednak toru aż tak dobrze nie znam. Ostatnie miejsce startowe, ułamki sekundy za kilkoma innymi zawodnikami.

Pierwszy stint. Jedziemy spokojnie z tyłu, w zasięgu wzroku 4-5 samochodów. I walka z Patjx przez kilkanaście minut - nie wiem ile razy wymienialiśmy się miejscami. Pojawiają się GTE i dramaty na przedzie. Ktoś spiunuje tuż przed maską. Hamowanie! Patjx w końcu ucieka na 2-3 sekundy. Końcówka stintu i coś mi się kilowatogodziny nie zgadzają. Ładujemy baterie. Pit stop.

Drugi stint. Człowiek chciał być raz szybszy od Kuboola, a tu znajome 911 stuka w tyłek i pogania w zakręcie. Przede mną pojawia się Lkriss, ale ma okrążenie przewagi. Kontaktuje się z GTE i wypada z toru, ale w końcu jest znowu przede mną. Z tyłu pojawia się Patjx, ale szybko znika. Przede mną kolejne stłuczki z GTE, praktycznie w tym samym miejscu. W końcu sam stykam się z GTE na długim łuku, odbija mnie poza tor. I nie ma jak wrócić - ciągle ktoś nadjeżdża, a mi kierownicę obróciło tak, że zamiast pojechać prosto to skręcam w poprzek toru, nie wiem czy komuś prosto pod maskę. Ech...

Trzeci stint. Doganiam jakieś LMP! Doganiam, doganiam... ech - ma okrążenie przewagi. Nikogo bezpośrednio przede mną, nikogo bezpośrednio za mną. Pojawia się Sznikers, ma jakieś drive through, potem wylatuje z toru, zniknął z pola widzenia. Ostatnie minuty - kontakt z GTE w jednym z zakrętów. Doganiam jedno z LMP i oddublowuję się. Miejsce ósme na mecie.

Dzięki za wyścig i cały sezon!

#acleague #simracing #assettocorsa
Plupi - Za nami siódma i ostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance ...

źródło: comment_7oVxxGURh2REVjWPjzoX1StHORek36LQ.jpg

Pobierz
  • 22
@Plupi: Dla mnie super wyścig. Start z 24. pola finisz na 14. (5. w GTE). Na starcie zyskałem 7. pozycji i jechałem za @Luka_82, @koolexe i @zobq. Po kilku okrążeniach zbliżyliśmy się do siebie na tyle, że można było atakować. Niestety wjechałem w dupę @zobq przez co go obróciło. Poczekałem na niego i straciliśmy jakieś 7 sekund. Potem to już odrabianie strat, wyprzedziłem @zobq, następnie był pitstop i
@Plupi: Świetny wyścig i równie świetne zakończenie sezonu (który niestety z powodu pracy był w moim przypadku mocno w kratkę). Bardzo dobre qual, tradycyjnie spieprzony start, ale później mozolna i w miarę czysta walka do końca. Ostatecznie dojazd na 7 miejscu w klasie GTE więc jestem zadowolony. Z ciekawszych akcji to napewno walka z Fatalnikiem pod koniec (była krótka ale intensywna - szkoda, że nie ma jej na streamie xD) oraz
D.....N - @Plupi: Świetny wyścig i równie świetne zakończenie sezonu (który niestety ...

źródło: comment_NOmRZlOgtqnCEfDmf3rglZT8GTfskODH.jpg

Pobierz
@Plupi: z preq miałem pewien problem - wiedziałem, ze jeszcze coś tam mogę urwać, ale generalnie widząc, jaka jest przepaść między krowami a prosiakami, traciłem motywację. Ostatecznie ciut pocisnąłem, by być spokojnym o pro.

Na Q wpadłem z podwórka, bałem się, że się w ogóle spóźnię. Pierwsze kółka Q na medach, sprawdzałem jak ciśnienia, później próba na SS, wpadł spoko czas.

Start wyścigu dobry, parę zdobytych pozycji. Później niepotrzebny divebomb z
@Plupi: Po raz pierwszy w karierze w #acleague udało się pojechać na serwerze innym niż najniższy :)
Sesja treningowa poszła na zapoznanie się z zachowaniem medów i większej ilości paliwa na pokładzie. Na kwalifikacje wyjechałem z zamiarem wykręcenia jakiegoś tam kółka bez spiny a tu PB 2:01.2 i miejsce 15 (gdzie 6 pierwszych to LMP), więc super!

Na starcie udało się ładnie ruszyć, na T1 po zewnętrznej, tradycyjnie odpuszczając żeby nie
@Plupi: start z ostatniej pozycji, finisz na pozycji 12, w klasie 6. Moglo byc wyzej, kilka wiekszych, kilka mniejszych bledow. Plus 20 pozycji. Poza kilkoma super walkami raczej nudny przejazd. Pierwsze kilka okrazen bylo ciezko. Co zakret to jakies auto stalo w poprzek toru. Ciagle ktos wypadal. Na samym pierwzym okrazeniu zyskalem 10 pozycji za darmo.
Fajnie sie corveta na powerslideach trzymala na tym torze. Przez to pod koniec stintow nie
@Plupi:
W PreQ wykręciłem czas 2.00.80, którego już nie umiałem później poprawić, no nie szło mi i koniec.
Q nie najlepiej, jakiś czas 2.01.32, co dało 14 pozycję startową.
Do wyścigu wybrałem strategię zespołowego kolegi Wormsa i pojechałem początek na softach więc miałem niezły grip, wykorzystałem jakieś obijanie i przeskoczyłem kilka pozycji do przodu. Później trochę odskoczyłem od tych z tyłu i będąc na 5-tej pozycji starałem się gonić czołówkę, nawet
@Plupi: U mnie finał sezonu zakończył się odnotowaniem najlepszego wyniku w lidze. 5 miejsce w PRO po licznych przygodach ale i w sumie w miarę równiej jeździe dają chyba finalnie w generalce 6 miejsce. Biorąc pod uwagę opuszczoną jedną rundę można być zadowolonym z wyniku.

Q: w normie czyli 8 miejsce i czas bardzo zblizony do mojego z preQ
R: start spokojny bo nie ma co się szarapać z kosmitami więc
@Plupi: Na początek chciałbym podziękować CAŁEJ ADMINISTRACJI ACLeague oraz wszystkim którzy mieli jakikolwiek wkład w ligę. Odwaliliście kawał dobrej roboty. To był mój pierwszy niepełny sezon po bardzo długiej przerwie od simracingu. Uczę się na nowo, nie ma tutaj specjalnie co komentować. Q w miarę ok, ale wyścig porażka. Kontakty tuż po starcie na T1/T2. Później na T9 dublowało mnie LMP, któremu zostawiłem sporo miejsca a mimo to pojawił się tuż
@samFTW: o Jezu, nie tylko Nara, jeszcze Rejsu. Nie wiem czy byli szybcy czy nie, nie miałem porównania, no ale te divebomby. Nie wiem jakim cudem mnie ani jeden z nich nie #!$%@?ł. Tylko widziałem jak ktoś za mną lub przede mną jest kasowany... Zao to sam miałem kontakt z jakimś ziemniakiem. W #!$%@? zostawiłem miejsca, a ten naA wyjściu z przedostatniego zakrętu i tak mi się ostro #!$%@? w bok.
@Plupi: Ello, to i ja choć raz się wypowiem :P
Dziękuję wszystkim za wspaniały sezon, dziękuję kierowcom za piękne momenty (tak, niektóre dzwony były epickie). Dziękuję @TheSznikers za umożliwienie mi komentowania wyścigów w najlepszej lidze jaką jest @ACLeague. Seria WEK była wyjątkowa i w moim odczuciu chyba najbardziej widowiskowa ze wszystkich jakie oglądałem. Teraz jednak po 5 sezonach komentowania postanowiłem odwiesić mikrofon komentatorski na kołek a przywdziać kombinezon kierowcy (czyt.
@Plupi: Siema!
Dzięki wszystkim kierowcom i organizatorom za ten sezon. Był to mój pierwszy w karierze i w ogóle sam początek przygody z Simracingiem.

Od początku udawało mi się kwalifikować do SemiPro i dojeżdżać w okolicach połowy stawki, więc jestem bardzo zadowolony. Cel na przyszły sezon to pojawić/pojawiać się w Pro ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chodzi o ostatni wyścig:

PreQ: Nie miałem zbyt dużo czasu na
Moją historię chyba wszyscy już znają :/ Wiem, że nie każdy zawodnik w LMP tak jeździ, ale niestety większość manewrów ze strony LMP było strasznie agresywnych i na siłę próbowali jak najszybciej kogoś objechać, w łuku po zewnętrznej gdzie GTE wyrzuca, w ostatniej chwili na dohamowaniach, w zakrętach gdzie teoretycznie GTE miało jedną linię przejazdu, ale LMP oczywiście wie lepiej na co stać GTE - zawodnicy w LMP są szybsi więc można
SPEEDMAN - Moją historię chyba wszyscy już znają :/ Wiem, że nie każdy zawodnik w LMP...
@Plupi: Tym razem podsumowuję krótko moje starty:
- 7x kwali i wyścig: 6x semiPRO i 1x PRO,
- ukończonych wyścigów: 3 (3/7),
- najwyższa pozycja: 12 w PRO,
- najniższa pozycja: 36 (15* w semiPRO),
- w uj przejachanych kilometrów...

To co już zapomniałem, to:
- Cactus w 1 wyścigu na Silverstone: https://youtu.be/Jyib_F_XQIc#t=15m10s
- "na żyletki" na Le Mans: https://youtu.be/_XCkusj3fgs#t=6m50s
- "standardowo" na Paul Ricard: https://youtu.be/Sr_7GjJ8oF4#t=16m24s
- "pechowo" 2x z liścia
@mateush92: żałowałem że nie pojechałem twoją stategią, ale i tak by mi się nie udało pewnie Ciebie czysto wyprzedzić bo jak siedziałem Ci na ogonie to nie popełniałeś prawie żadnych błędów, niesamowite to było, tak jakbyś nie odczuwał żadnej presji. Niemniej wyścig zakończyłem za toba Mateush92 dzięki @Andrew i @drfugaz bez was by się to nie udało <3 Ogólnie to z sezonu jestem zadowolony bo był moim pierwszy i cały czas