Wpis z mikrobloga

@BLKauto: Nówka kosztuje 160 k a w zamian za to dostajemy

Mocny, prawie bezgłośnie pracujący silnik nowego e-Golfa doskonale pokazuje, do czego zdolne są nowoczesne silniki elektryczne. Moc maksymalna 100 kW i moment obrotowy 290 Nm, dostępny już od pierwszego obrotu, mówią same za siebie. Parametry te pozwalają przyspieszyć samochód od 0 do 100 km/h. w zaledwie 9,6 sekundy i rozpędzić go do 150 km/h. Przyspieszenie od 0 do 60 km/h.
  • Odpowiedz
niestety ile naprawa wyniosła nie mam możliwości, mogę tylko sprawdzić orientacyjnie ile zakup i sprowadzenie wyniosło. Ale kupiliśmy już też dla siebie podobnego także może coś się uda opisać ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@BLKauto: To wołaj bo nówka kosztuje oszałamiająco drogo jak za Golfa. Oczywiście nie mam na myśli Golfa R ale tam jest 300 koni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@qweasdzxc: do podtrzymania części systemów. Akumulator trakcyjny ma inne napięcie i role. Łatwiej było wsadzić kwasówkę pod alarm, centralny zamek itd.
  • Odpowiedz
@Shatter:
IMHO:
Nie ma piekniejszego odglosu silnika niz bulgotanie takiej niewysilonej jednostki ;]
Grzebanie w tych silnikach przez ich prosta konstrukcje to czysta przyjemnosc (ok, to akurat ja tak mam).
  • Odpowiedz
@BLKauto: w chyba w golfach się zakochaliście. Co chwile jakiś inny u was :D
Jaka orientacyjna cena z usa gti 7, lub jetta gli , już całkowita cena z naprawą? Staniały przez te afery spalinowe w usa?
  • Odpowiedz
  • 1
@bm31: afera dotyczyła tylko diesla :) a że w USA diesli mało a VW wypłacał duże odszkodowania to diesle poszły kosmicznie w górę :)
Mam GTI w DSG na sprzedaż za 68k, mam w trakcie transportu rok młodszy, 2016 rok fajnie uderzony za około 52.
GLI też trochę braliśmy, polifty trochę droższe, gdzieś 4-6k$ zakup, przedlifty 3k idzie kupić. Ile wychodzą na gotowo nie wiem, nie naprawialiśmy osobiście żadnej :)
  • Odpowiedz
@xspeditor:
Ten sam 1.4 TSI gdzie we wczesnych wersjach szlag trafiał łańcuchy, a nowsze wersje mają system odłączania cylindrów który jeszcze bardziej komplikuje tą konstukcję? xD
A 1.5 TSI to zupełnie świeża jednostka o której nic nie wiadomo na temat awaryjności i takich się zwyczajnie nie kupuje.
Najdłużej dopracowane na chwilę obecną są diesle, ale z kolei one są uraczone DPFem i Adblue (w sumie to TSI też już mają GPF),
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: 1.5 jest na bazie 1.4 tylko zostal ulepszony
ACT dziala to bardzo sprawnie kolega ma to w Leonie, zrobil juz 80 tys i system nadal dziala tak samo plynnie jak na poczatku a pomiedzy przegladami 15k dolewa okolo 200 ml oleju (duzo jezdzi autostradami i drogami pozamiejskimi)

moze ktos kto bierze takie auto z przebiegiem 200k moze sie przejmowac tym ale jak ktos bierze nowe lub jest drugim wlascicielem nie
  • Odpowiedz
@dajmiereparacjemamchorynarod:
80 tysięcy to jest nic. Owszem, jak ktoś bierze w leasing i za dwa lata nowe to nie jest to problem, ale np.: u mnie w rodzinie auto się trzyma 10 lat albo i więcej. Poza tym prędzej czy później na rynku będą praktycznie tylko takie używki.
A uwagi o dynamice wozu drabiniastego to nie chce mi się komentować - różnica w jeździe między tymi 105 koni w 1.6, a
  • Odpowiedz