Wpis z mikrobloga

Mireczki błagam o pomoc!
Właściciel mieszkania, które od niego wynajmuje nie zapłacił za prąd i z tego powodu prądu w mieszkaniu już 3 dzień nie mam.
Gdy dzwoniłem na infolinię do energetyki to powiedzieli, że zlecenia na ponowne podłączenie nie ma a z tego wynika, że on nie zapłacił za ten #!$%@? prąd. Co robić mireczki, jak walczyć?
#januszebiznesu #wynajem
  • 29
  • Odpowiedz
@bgonzo: ale czy ja mówię że nie masz racji? Masz rację Mireczku, po prostu wychodzę z założenia że zawsze warto próbować negocjować, a ostateczne rozwiązania podyktowane możliwościami płynącymi z ustaw zostawić na sam koniec :)
  • Odpowiedz
@VerneJulius: brak prądu to nie jest powód do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. wiem bo przerabialem to. ( ͡° ʖ̯ ͡°) jezeli odcinają Ci prąd to znaczy, ze wlasciciel nie placil rachunkow conajmniej 3 miesiace. a ponowne podłączenie go zazwyczaj odbywa się tak: przyjscie technika i wlasciciela mieszkania, odpalenie go komisyjnie
  • Odpowiedz