Wpis z mikrobloga

W firmie nas przenieśli do #mytaxi, więc zacząłem korzystać. Czytałem wiele pozytywnych opinii. Ale w sumie nie wiem dlaczego. Aplikacja bowiem oblicza przy zamówieniu taksówki orientacyjny koszt przejazdu. Jest niby zaznaczone, że kwota może ulec zmianie, ale...
a) 27-32 zł; wyszło 61 zł
b) 20-23 zł; wyszło 48 zł
c) 21-24 zł; wyszło 37 zł.

Przecież to jest forma przekrętu.
#taxi
  • 47
  • Odpowiedz
@gali20: za każdym razem musisz obrażać ludzi jak brakuje Ci argumentów?

Nie potrafisz przyznać, że system opłat w taxi jest tak zagmatwany, że zwykły kowalski nie jest :
a - w stanie dowiedzieć się jakie są stawki i zasady impulsów
b - w stanie obliczyć ile powinien zapłacić za kurs w godzinach szczytu.
c - nie jest świadomy czegoś takiego jak opłata "postojowa" czy tam "korkowa" - brak takiej informacji w
tarasino - @gali20: za każdym razem musisz obrażać ludzi jak brakuje Ci argumentów?
...

źródło: comment_C7kKHf93Wm9CU2bUwW2CsjucbImw6mPm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Nie potrafisz przyznać, że system opłat w taxi jest tak zagmatwany, że zwykły kowalski nie jest :

a - w stanie dowiedzieć się jakie są stawki i zasady impulsów

b - w stanie obliczyć ile powinien zapłacić za kurs w godzinach szczytu.

c - nie jest świadomy czegoś takiego jak opłata "postojowa" czy tam "korkowa" - brak takiej informacji w cenniku jest robieniem ludzi w wała


@tarasino:
a) masz cennik

W
  • Odpowiedz
@gali20: jeden z najbardziej „luźnych” rynków, jeśli chodzi o regulacje (oznaczenia, egzaminy, opłata początkowa albo 1 taryfa, nie pamietam dokladnie). W niektorych miastach ustawiaja impuls na 300 (okolo) wedle uznania, pod krotsze kursy).
  • Odpowiedz