@LrPrl: Należy wziąć pod uwagę punkty zdobyte od 31 paź 2016 do 31 paź 2017 (zsumować z historii) oraz punkty wydane od 31 paź 2016 do 31 mar 2018 (zsumować z historii). Jeżeli różnica jest dodatnia to ta różnica przepadnie. Nie znam prostszej metody.
@GleboZgryz: @qbanczyk: u mnie już na początku tego roku część punktów zniknęła ( ͡°ʖ̯͡°) ale nie chciało mi się bawić w obliczanie dokładnie ile i przepychanie z nimi.
@AliPaczka: A jak spojrzysz do historii punktów to masz tam tę operację odjęcia wylistowaną? Jak tak to uderz do nich z zapytaniem "A dlaczemu o to to?"
@PNEUMA40: A sorry, nie załapałem. Nie no, to powinno działać jak w BG. Zamawiasz z punktami, anulujesz i masz najpier -punkty a później +punkty i te drugie mają odświeżoną datę. Więc jak najbardziej powinno zadziałać.
@GleboZgryz: też tak uważam, gorzej ja gb punktów nie odda (nawet dzisiaj ktoś pisał, że wykorzystał ponad 1700 a oddali mu 100 po anulowaniu zamówienia)
@PNEUMA40: Wydaje mi się, że jak anulujesz bez płacenia to punkty zwraca automat. Można sobie spróbować z paroma punktami których strata nie zaboli na dowolnym produkcie. Ale nie dalej jak 3 dni temu anulowałem jedno zamówienie i to takie z wykonaną płatnością i wrócili wszystko.
@Dax13: Od zdobytych najwcześniej