Aktywne Wpisy
pogop +278
Od zawsze mam bekę z ludzi, którzy obejrzeli parę brytyjskich / amerykańskich seriali, elitarność uderzyła im do głowy i odrzucili wódkę, przestawiając się na chlanie najtańszego whiskacza xD Pijesz sobie normalnie wutkie na imprezie, zimna, gładko wchodzi, otrząsa, aż tu nagle podchodzi taki i zaczyna się produkować, że jak ty możesz to pić, jego McWovitch Delicate Blend est 1931 leżakowany 1001 nocy w beczkach z tulipanowca czeczeńskiego w równo w 39 stopniach
Van-der-Ledre +23
...................................................
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
W okresie międzywojennym poziom zmotoryzowania mieszkańców nie był oszałamiający. Wiele miast nie było przystosowanych do przyjęcia nowych pojazdów na swoje drogi, modernizacja infrastruktury była bardzo kosztowna, ale konieczna.
Nie inaczej było w Łodzi. Władze rosyjskie kompletnie nie przykładały wagi do modernizacji infrastruktury, więc w roku 1918 r. 50% nawierzchni miejskiej stanowiły drogi gruntowe. Z każdym rokiem zwiększał się poziom zarejestrowanych samochodów. Władze miasta musiały zadbać już nie tylko o pilną naprawę dróg, ale i dodatkowe urządzenia umożliwiające korzystanie z silnikowych środków lokomocji. Jednak szczęśliwi posiadacze samochodu długo nie mogli liczyć na możliwość uzupełnienia paliwa z dystrybutorów. Pierwsza stacja powstała dopiero w roku 1926. Ulokowano ją na Placu Wolności. W kolejnych latach liczba dystrybutorów rosła, do wybuchu wojny w Śródmieściu można było zatankować już w prawie 20 miejscach. Liczba wszystkich tego typu punktów w całym mieście, prawdopodobnie nieznacznie przekroczyła tę liczbę.
Poniżej trzy fotografie przedstawiające dystrybutor paliwa przy skrzyżowaniu Alei Kościuszki i ul Andrzeja.
#lodz #historialodzi #historia #ciekawostkihistoryczne #gruparatowaniapoziomu
Komentarz usunięty przez autora
https://d2xhqqdaxyaju6.cloudfront.net/file/attachment-s/730436/9a/s-399-x.jpg