Wpis z mikrobloga

@hehebenek #!$%@? mogłem kupić,takiego dostałem i uwierz mi nie znam się na kompach,od lat żyłem w ciemnogrodzie używając tylko androida czy iosa,a co jest taki tragiczny? Chciałem popykać tylko w mafie 3 i może jakims cudem w gta v
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sad_budluck: Łącze się z tobą w bólu. Mi rodzice nie sponsorowali kompa za niewiadomo ile abym mógł sobie na nim grać, jak już kupowali to taki aby wystarczył do swobodnej pracy. Z własnych funduszy zawsze żałowałem na kompa lub konsole bo miało się mało oszczędności podczas okresu szkolnego, więc mało w gry grałem. Teraz jak człowiek już sam pracuje i kupiłem sobie ps4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@final_echo nie miałem zbytnio wyboru,jeszcze był jakiś lenovo ale miał mało ramu a ja źle znoszę zacinający się internet,już gry chciałem z torrentów naściągać ale tak poprzednio zajechałem swojego szrota i muszę tego steama ogarnąć mimo że to czarna magia dla mnie
@Jaracz_Joint mi rodzice nigdy nic nie zasponsorowali i tego nie zrobią,od małolata musiałem trawe sprzedawać by mieć na najki więcej niż 3 pary spodni,ale nie kupowałem sobie lepszego kompa bo sporo tez przepalałem,moją jedyną dumą był iphone7 którego też sprzedałem by popalić,ale zawsze ten ból że pobieram sobie gierke i się tnie jak emo w fabryce żyletek,potem masturbacja ze łzami w oczach,joint i spać i tak codziennie xd

Ja nie miałem okazji
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sad_budluck: Ja jedyne co dało się grać to jakiś LOL czy metin, te gry Mmo zazwyczaj mało potrzebowały i na niskich jakoś dało się grać ale i tak zawsze mieliśmy #!$%@? internet w domu, (ba, często też w ogóle nie mieliśmy, przecież jakbym coś potrzebował to mam od sąsiadki bez problemu tylko że on lagował masakrycznie).

Też trochę dilowalem ale tylko po to aby mieć co zapalić :p