Wpis z mikrobloga

Zauważyliście, że większość reklam na TVP jest pod idiotów i Januszy a na kanałach sportowych czy filmowych premium ich poziom i forma są o wiele lepsze? Na TVP/TVN/Polsat dominują reklamy proszków do prania, tabletek, pożyczek i leków na suchość pochwy czy demencję, reklamy banków czy kolejne dawki podwójnego magnezu. A na takim Eurosporcie reklamy samochodów, sprzętu sportowego, maszynek do golenia czy ciekawe filmy w stylu teledysku. Na c+ czy HBO, Eleven również są strawne. W ciągu dnia na głównych kanałach nie da rady oglądać telewizji, bo to totalny rak.
Czy naprawdę te głupoty się sprzedają czy to może marketingowcy odwalają jakiś szajs?
#skoki #telewizja #netflix #sport #pilkanozna #reklamy #marketing #tvpis #tvn #polsat
  • 16
@brednyk: płacą za czas reklamowy, to tak to wygląda, nie pamiętam czy na c+ i hbo są "normalane" reklamy, czy tylko zajawki filmów i seriali, które będą emitowane, tylko c+ i hbo to kanały premium, dodatkowo płatne, a cały syf reklamowy leci w kanałach ogólnych, gdzie oglądalność jest większa
@brednyk Na Eurosporcie fajne jest to, że reklamy związane są z tym co w danym momencie transmitują. I tak na przyklad przy okazji relacji z zawodów kolarskich pojawia się dużo reklam od producentów sprzętu rowerowego lub sponsorów drużyn. Niby wydaje się to logiczne, ale jakoś na innych kanałach się z tym nie spotkałem, a na pewno nie w takim stopniu.